Noen gravide studenter?

Hulda

Forelsket i forumet
Jeg skal forhåpentligvis levere masteroppgaven min i juni, hvis formen tillater det! Skal også ta billappen, så har mye på programmet!
 
Jeg er :) siste året på bachelor, skal levere oppgave i slutten av april, og 3 eksamener i mai..
 
Var det sist gang, i utlandet :) alt går hvis man vil :D (og formen ikke er helt crap da)
Og skal ærlig innrømme jeg gleder meg til mer normale omstendigheter denne gangen :)
 
Jeg studerer ved voksenopplæringen og går på skole hver tirsdag kveld:) skal ha tverrfaglig eksamen i mai/juni. Håper det går i orden og at formen er på topp :)
 
Jepp. driver med videreutdanning innen psykisk helse og rus. Aner ikke helt hvordan jeg skal få dette til og gå opp. Jeg må jo ut i praksis osv. Vurderer og bare gjøre det nå å bli ferdig med det. Redd for at jeg ikke får praksis plass på steder pga graviditeten også :/
 
Hopper inn her, veeeeldig tidlig enda. Første positive test i går, men denne tråden passet meg veldig fint akkurat nå. Er fulltidsstudent selv, endelig ferdig til sommeren håper jeg, og har lurt litt på hvordan vi skal gjøre det til høsten i forhold til permisjonspenger.. Finnes jo ingen fornuftige løsninger for gravide studenter, bortsett fra forelderstipend fra Lånekassen. Hvordan har dere andre tenkt å løse det? :)
 
Hopper inn her, veeeeldig tidlig enda. Første positive test i går, men denne tråden passet meg veldig fint akkurat nå. Er fulltidsstudent selv, endelig ferdig til sommeren håper jeg, og har lurt litt på hvordan vi skal gjøre det til høsten i forhold til permisjonspenger.. Finnes jo ingen fornuftige løsninger for gravide studenter, bortsett fra forelderstipend fra Lånekassen. Hvordan har dere andre tenkt å løse det? :)