noen gravide studenter her?

tuppa79

Blir kjent med forumet
Hei!

Lurte på om det er flere studenter som er her?

vet ikke helt hva jeg skal kalle meg. men skulle ha vært lærling iår da. men tok meg fri på grunn av at det ikke var noen vits

Jepp, både jeg og mannen min studerer.

Her er det en til[:)]

Jopp-er student jeg også[:)]Men jeg arbeider i tillegg så jeg ikke skal være fullt så fattig hele tiden...Foresten er jeg student på Ås,eller UMB som det heter nå..

Jeg er også student[:)] høgskolen i østfold... Men pappan jobber da.

hva studerer dere da? hvordan går det å studere og å være gravid? er litt spent på hvordan det blir.
akurat nå er det litt tungt med hensyn til eksamens lesing da jeg
må ha bortimot alle symptomer på graviditet [:'(]

Vel, jeg har vel storsett droppet studeringen. Hodet klarer ikke fokusere på det, samt at kroppen ikke orket stresset. Får ta opp hele dette året igjen når jeg begynner på'n igjen.

Hei[:)]
En heltids student til her, både pappaen og jeg studerer ved høgskole til ingeniører.
Det har gått helt supert til nå, men har og hatt et ganske så problemfritt svangerskap, noe trøtt de første mnd.
Så nå håper eg på å få med meg eksamener, har termin 10 dager før første eksamen.[;)]

hei hei:)
Jeg er student på i vesterålen[:)]

fulltidsstudent her og,går helt fint,bortsett fra sinnsyk tretthet de første månedene.Termin to uker før avgjørende eksamen,gruer litt til det,men alt går!

Hei!
Studerer ved UiB. Har 6 eksamener igjen før termin, den siste 4 dager før faktisk.... Tøft blir det, men alt går! [:)]

Lykke til dere andre![:D]

Studerer Drama ved Universitetet i Stavanger. Gikk første året på ergoterapistudiet når jeg fikk Karoline. Alt går greit når man er innstilt på det...! Hun begynte hos dagmamma 5mnd gammel, det var litt tøft. Denne gangen håper jeg jeg får være hjemme litt lenger!

Hei, jeg er student fra oslo. pappan er i fast arbeid. har ganske mange sv. symptomer, gruer meg til eksamen kommer, får vel snart begynne å lese tenker jeg.. [8|]

var litt bekymra for det økonomiske i og med at jeg er student, men det ordner seg vel med fødselsstipend etc.. [&o]

Enda en student her[8|]...deltid på nettet, faktisk! tar det gjennom sonans.... men det er slitsomt for jeg har bekkenløsning så jeg klarer verken sitte eller å stå for mye. Men det går an. Skal ha eksamen nå på mandag, muntlig..gruer med. Ikke like lett å konsentrere seg om eksamen alltid nei, med en liten aktiv baby i magen[:D] har utsatt noen eksamener til neste år. Go helg[:)]

Student her å, men måtte legge inn årene på mandag, har sånn bekkenløsning og så mye smerter i forhold til det og i tillegg er vi i praksis på sykehuset nå så det ble for tungt[&o]Kroppen sa fra med alle mulige tegn på at jeg måtte stoppe opp å hvile å tenke på om dette virkelig er verd det, skolen er jo der å har full mulighet å ta opp igjen der jeg slapp så[:D]

Lykke til alle sammen uansett, med skole, baby og eksamen!!

Halloen......
Jah, Jeg er 2. Års Lærling som barn og ungdoms arbeider.
Jeg er på det høyeste lønns nivået når Terminen er, Heldigvis egentlig....... [:D]

jeg er også student [:D]

Går førskolelærerutdannelsen på deltid, men er ferdig i mai...Skal bli deilig [:D]

Pappaen er også student, men han går fulltid da...Han også er ferdig til våren

Vet ikke helt hvordan det er å være gravid å gå på skolen ennå, fant det nettopp ut i dag [:D]

Men finner det vel fort ut [:D]

jeg er lærling og det er da og å være student. ble lærling i september, men nå går jeg sykemeld og aktivt sykemeld om en annen så jeg er så vit fått begynnt dette året ..

Student. Men også i arbeid fulltid. Er snart ferdig som student! GLEDA MEG TIL DET!!!! [:D] Siste frist for avsluttande eksamen er 15. januar, og det holder jo når permisjonen min starter 20. januar! [;)] Skal bli deilig å endelig bli ferdig! Krysser fingrer og tær for at det skal gå bra!

Back
Topp