noen gravide studenter her?

tuppa79

Blir kjent med forumet
Hei!

Lurte på om det er flere studenter som er her?

vet ikke helt hva jeg skal kalle meg. men skulle ha vært lærling iår da. men tok meg fri på grunn av at det ikke var noen vits

Jepp, både jeg og mannen min studerer.

Her er det en til[:)]

Jopp-er student jeg også[:)]Men jeg arbeider i tillegg så jeg ikke skal være fullt så fattig hele tiden...Foresten er jeg student på Ås,eller UMB som det heter nå..

Jeg er også student[:)] høgskolen i østfold... Men pappan jobber da.

hva studerer dere da? hvordan går det å studere og å være gravid? er litt spent på hvordan det blir.
akurat nå er det litt tungt med hensyn til eksamens lesing da jeg
må ha bortimot alle symptomer på graviditet [:'(]

Vel, jeg har vel storsett droppet studeringen. Hodet klarer ikke fokusere på det, samt at kroppen ikke orket stresset. Får ta opp hele dette året igjen når jeg begynner på'n igjen.

Hei[:)]
En heltids student til her, både pappaen og jeg studerer ved høgskole til ingeniører.
Det har gått helt supert til nå, men har og hatt et ganske så problemfritt svangerskap, noe trøtt de første mnd.
Så nå håper eg på å få med meg eksamener, har termin 10 dager før første eksamen.[;)]

hei hei:)
Jeg er student på i vesterålen[:)]

fulltidsstudent her og,går helt fint,bortsett fra sinnsyk tretthet de første månedene.Termin to uker før avgjørende eksamen,gruer litt til det,men alt går!

Hei!
Studerer ved UiB. Har 6 eksamener igjen før termin, den siste 4 dager før faktisk.... Tøft blir det, men alt går! [:)]

Lykke til dere andre![:D]

Studerer Drama ved Universitetet i Stavanger. Gikk første året på ergoterapistudiet når jeg fikk Karoline. Alt går greit når man er innstilt på det...! Hun begynte hos dagmamma 5mnd gammel, det var litt tøft. Denne gangen håper jeg jeg får være hjemme litt lenger!