Noen gravide over 35 her? :)

Muffin

Forelsket i forumet
Som overskriften sier så lurer jeg på om det er flere enn meg her :)

Kjenner ingen på min alder som venter nå, mine venner har barn allerede som er i skolealder. Jeg har av mange grunner ikke kunnet / blitt gravid før nå. Var begynt å tro at jeg aldri skulle få oppleve å bli mor, men jammen gikk det alikevel :)

Hei:) Jeg er 36, og venter mitt første barn;) Føler meg heldig da jeg også trodde at jeg ikke skulle få muligheten. Hvor bor du?

Jeg er og en av de som er "sent ute" Venter mitt andre barn nå i mai, og har en gutt på 18 mnd fra før. Er 37 år:)

Godt det er flere enn meg som er *sein*, selv om jeg slår dere på alder ;)

Har heldigvis ikke fått noen negative reaksjoner på at jeg venter barn, heller mottsatt, folk er så glad på mine vegne <3

Når jeg tenker meg om så har jeg ikke fått negative reaksjoner på aldersforskjellen mellom meg og min mann heller.....bra noe i livet går *knirkefritt!* De eneste kommentarene jeg har fått er at vi passer så godt sammen, ikke overrasket at vi fant hverandre på nett for jeg er glad i data/spill, og ikke minst at jeg aldri har sett så lykkelig ut før <3

Hei! Jeg er 36 år, fra Tromsø og venter mitt første barn i begynnelsen av mai. Skjønner godt hvordan du har det. De fleste jeg kjenner har jo unger som er mellom 3 og 12 år. Det gjør jo at jeg innimellom føler at vi er veldig sent ute.. "Trøster" meg med at jeg ikke er den eldste på gravid-svømmingen ;) Der er de fleste jevnaldrende eller eldre enn meg.

HildeMari skrev:
Jeg er 36 og venter ern gutt i mai. Bor i Drammen. :-)

Jeg blir 35 år dagen etter terminendatoen min. ;o)
Bor i Røyken ikke så langt i fra Drammen.

Tahmira skrev:
Hei! Jeg er 36 år, fra Tromsø og venter mitt første barn i begynnelsen av mai. Skjønner godt hvordan du har det. De fleste jeg kjenner har jo unger som er mellom 3 og 12 år. Det gjør jo at jeg innimellom føler at vi er veldig sent ute.. "Trøster" meg med at jeg ikke er den eldste på gravid-svømmingen ;) Der er de fleste jevnaldrende eller eldre enn meg.

Så flott at du møter andre på din alder/eldre. Hjelper på det med følelsen av å være sent ute.

Jeg håper på å treffe noen enten i barselgruppe eller når vi begynner å gå til en åpen barnehage. Jeg jobber bare 35% turnus så trenger (heldigvis) ikke å sende henne til barnehage når permisjonen min er over. Vil heller bli med henne til åpen barnehage 3 dager i uka, så kommer mor seg ut litt også og får treffe andre småbarns mødre/fedre. Kanskje jeg finner noen andre aktiviteter også som vi kan treffe andre på...håper det :)

HildeMari skrev:
Når har du termin da FIFI? Jeg har 28. mai og det er min første.

Jeg har også termin den 28.mai ;) Kanskje vi møtes på føden....

Jeg er 37,  og venter nr to <3 Førstemann er 18 mnd så jeg er og sen ja:) Tromsø jente som bor i Rogaland!

Back
Topp