Takk for svar. Klatrer aktivt selv, og har gjort det hele svagerskapet (13 uker), leder der jeg er helt sikker på at det er innafor, og topptauer alt annet. Enn så lenge føles det greit å buldre. Tenker å klatre så lenge det føles bra, og informerte klatrepartnerne mine tidlig om graviditeten (tenkte på det som «praktisk info» mer enn «fantastiske nyheter»). Regner med å skaffe kroppsele når magen kommer. Er for øvrig her jeg savner info.
Enn så lenge føler jeg meg fram, gjør det som føles bra, og benytter meg av den kunnskapen og erfaringen jeg har opparbeidet meg over mange år. Tenker at når jeg har det bra, har mageboeren det bra. Samt at det har vært dager der jeg har vært tufs, uggen og tåkete hele dagen, men der tiden i klatreveggen har vært de eneste gode timene i egen kropp den dagen.
Hjertesukk: Spør her fordi jeg savner kunnskap og info om trening (som ikke er «treningssenter» og kondisjon) og graviditet. Hvor er alle damene med aktive livsstiler som får, eller har fått barn? Synes også det er provoserende at «trening» alltid reduseres til «styrke» og «kondis», og ikke idrett og andre hobbyer som også er trening. Akk.
Andre med lignende hobbyer og frustrasjoner?