Noen gravide igjen?

trallemamma

Gift med forumet
Bare litt nysgjerrig... Er det noen, en eller flere her inne som fikk barn i fjor, som tenker på å bli, eller er gravide igjen? Og som vil dele det her selvsagt hehe.. Det kan jo være noen små hemmeligheter ute å går, og det er jo greit ;o) Jeg tenker litt på det etterhvert for min egen del, men ikke heelt enda.. Ikke helt klar enda kjenner jeg, er egentlig litt overrasket over det! Har alltid tenkt at det er så koselig å få barn tett, så de har noen å leke med ganske kjapt... Men jeg er så glad med mini her alene, koser meg hver dag og synes tiden flyr (tenk at de blir 1 år alt!!) Men sånn etterhvert utover i året tenker jeg at det kanskje går an igjen. Enn dere, hva tenker dere?
 
Veldig lyst til å bli gravid igjen nå, men venter nok til neste vår med prøvingen :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Vi fikk en liten jente i slutten av februar 2013, og prøver igjen nå ;-)
 
Oi, oi, gratulerer sunbasque!! 15 uker alt også, ikke verst ;o) Hehe jeg blir liksom litt overrasket, jeg som før bare tenkte; "jaja, det er jo en stund siden de fikk barn, så det er vel naturlig"... Jeg er enda ikke helt bra av bekkenløsning, og koser meg så mye med bare en også som nevnt. Og så var jeg så inderlig dårlig med alt mulig i svangerskapet, at jeg orker ikke tanken helt.. Men for minis skyld kommer vi til å prøve om noen få mnd likevel(sist satt spira på 1. forsøk, så tør ikke prøve før vi er helt klare, selv om det jo selvfølgelig kan ta tid denne gangen). Det er jo så spennende også! Jeg begynner som smått å fantasere om hvordan det vil bli også, så det er nok noe som jobber i meg til tross for litt dårlig erfaring sist... Men skal bare bli LITT bedre i bekkenet først, det er visst lurt ;o) Men masse lykke til videre, blir både 13´og 14´- barn på deg da. Og til marihøna1986; lykke til med prøvinga, spiren sitter nok snart!!! Spennende, spennende...
 
Vi skal vente ca et år til før vi tenker en til :)
 
Back
Topp