Noen gravide frisører her?

Pouri

Betatt av forumet
Hvordan går det? Er dere i full jobb enda? Jeg merker at salongen blir trangere og trangere!! Når jeg vasker hår blir hele magen våt! Og så står jeg med kompresjons-strømper nå som hjelper litt på hovne ben.

Og så får jeg dårlig samvittighet for mine faste kunder som jeg ikke får klippet i permisjonen...!
 
Jeg!
Går på svangerskapspenger 100% slet skikkelig mer dårlig samvittighet jeg også, og gjør det tidvis enda når jeg ser kundene mine :-( men de fleste kommer med støttende ord og klemmer når de ser meg :)
Jeg har gått på svangerskapspenger siden uke 14. Er nå i uke 27.
 
Ja kundene er veldig forståelsesfulle heldigvis og sier til meg at jeg må ta det med ro! setter stor pris på det!
 
Jeg!
Går på svangerskapspenger 100% slet skikkelig mer dårlig samvittighet jeg også, og gjør det tidvis enda når jeg ser kundene mine :-( men de fleste kommer med støttende ord og klemmer når de ser meg :)
Jeg har gått på svangerskapspenger siden uke 14. Er nå i uke 27.
Hva er egentlig forskjellen på svangerskapspenger og vanlig sykelønn?
Kjedelig å måtte gå hjemme så lenge, men man gjør det man må for disse små!
 
Hva er egentlig forskjellen på svangerskapspenger og vanlig sykelønn?
Kjedelig å måtte gå hjemme så lenge, men man gjør det man må for disse små!
Svangerskapspenger er noe man får når arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge eller er til fare for fosteret.
Jeg får det pga kronisk blødersykdom som kan være skadelig for fosteret,og en arbeidsplass som ikke kan tilrettelegge, kan ikke sitte på bakrommet hele dagen. :p
 
Svangerskapspenger er noe man får når arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge eller er til fare for fosteret.
Jeg får det pga kronisk blødersykdom som kan være skadelig for fosteret,og en arbeidsplass som ikke kan tilrettelegge, kan ikke sitte på bakrommet hele dagen. :p
Nei hvis man ikke kan klippe er det lite man kan gjøre i en salong!
 
Nei hvis man ikke kan klippe er det lite man kan gjøre i en salong!
Ja, desverre :/
Jeg ble først (er fortsatt ) plaget med bekkenet da, også denne blødningen oppå så da er det best å holde seg hjemme. Desverre :/
Men første hold bekkenet mye lengre enn denne gangen..
 
Back
Topp