Noen gravid med korona her?

Kommendemammatil2

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Maisløyfene 2024
Hei. finnes det noen her som har hatt corona under svangerskapet? Var du i så fall vaksinert? Og hvordan artet det seg for deg? Er nå påvist nærkontakt til smittet, har symptomer men foreløpig testet negativt selv. Derfor nysgjerrig på å høre andres erfaringer. Positive og negative :)

Har en venninne som ble smittet mot slutten av første trimester, og hun var ikke vaksinert. Hun hadde lett feber i to dager, og milde forkjølelsessymptomer noen dager etter at feberen ga seg. Barnet er friskt i dag, og det var ingen komplikasjoner verken i svangerskapet eller under fødselen.

Har en venninne som ble smittet mot slutten av første trimester, og hun var ikke vaksinert. Hun hadde lett feber i to dager, og milde forkjølelsessymptomer noen dager etter at feberen ga seg. Barnet er friskt i dag, og det var ingen komplikasjoner verken i svangerskapet eller under fødselen.
Takk for et eksempel :) og fint å høre det har gått tilsynelatende bra :)

Følger denne tråden jeg. Snart høygravid og uvaksinert (kan ikke pga helsemessige årsaker). Så bekymrer meg mye for smitte da jeg har to barn i barneskole.

Back
Topp