Noen gode tips mot sykdom?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Nå er vi igang med sykdom igjen. Vond hals, feber og influensa følelse i kroppen! GAH!!! Neline er hjemme fra bhgen med feber igjen, og virker som hu UVI og vond hals. Har satt tissepose på henne, så får vi se. Passer i grunn utrolig dårlig siden vi skal holde dåp på søndag.. Så ehh, jenter. Hit med med tips som kan få kroppen fort ovenpå igjen? Har dessverre ikke tid til og være syk nå:p

Her sverger mannen til c vitamin sjokk,det vil si to brus tabletter med c vitamin i ett lite melkeglass.
Jeg sverger til halvt om halvt med solbær sirup og varmt vann, eller kanel te (deilig for sår hals).
Råmelk tabletter er fine hvis man merker forkjølelsen komme, har vel liten effekt om den allerede har brutt ut kanskje, men velg den fra apoteket den har mer råmelk i seg.
Tran hver dag og råmelk tabbiser hvis jeg merker noe tror jeg er med på å holde meg frisk, har ikke vært forkjøla på to år.
Men nå jobber jeg i barnehage til vanlig, så da blir man litt herdet tror jeg:)

Jeg kan desverre ikke spise de m råmelk i da Emmeth ikke tåler kumelk, for har brukt det ellers og funker så bra;) takk for gode tips:D

Bruker å ta en shott vodka når det går magevirus på jobb, jobber i barnehage ;) har holdt meg frisk på det i årevis, men litt uheldig å bruke det nå når man ammer;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Har ikke så mange tips, men hva i alle dager er tissepose??? :p

Det er en pose som du setter utenpå tissen rett og slett. Så samler urin seg i den når barnet tisser. Så den måten sjekker jeg urinen hennes m urin strips:)

Bruker å ta en shott vodka når det går magevirus på jobb, jobber i barnehage ;) har holdt meg frisk på det i årevis, men litt uheldig å bruke det nå når man ammer;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Ja, da går det i grunn dårlig:D:D:D

Nå er vi igang med sykdom igjen. Vond hals, feber og influensa følelse i kroppen! GAH!!! Neline er hjemme fra bhgen med feber igjen, og virker som hu UVI og vond hals. Har satt tissepose på henne, så får vi se. Passer i grunn utrolig dårlig siden vi skal holde dåp på søndag.. Så ehh, jenter. Hit med med tips som kan få kroppen fort ovenpå igjen? Har dessverre ikke tid til og være syk nå:p

Har ingen gode råd som ikke har kommet inn her allerede, men skribler litt her likevel! :) Syns skikkelig synd på lille jenta di som er syk igjen og deg som er midt oppi dåpsforberedelser og allting! :( Syns det var ganske stress med dåpsforberedelser selv, og da var jeg frisk som en fisk. Masse lykke til med forberedelsene og god bedring til alle mann! :)

Har ingen gode råd som ikke har kommet inn her allerede, men skribler litt her likevel! :) Syns skikkelig synd på lille jenta di som er syk igjen og deg som er midt oppi dåpsforberedelser og allting! :( Syns det var ganske stress med dåpsforberedelser selv, og da var jeg frisk som en fisk. Masse lykke til med forberedelsene og god bedring til alle mann! :)

Tusen takk for det:) Holder på og gå ut av mitt gode skinn for og si det mildt, men veit det går over igjen, så får prøve og ta det med ett smil. Får besøk av mormoren min fra dk i morra, hu blir ei uke, så gleder meg veldig til og se henne igjen<3 På fredag kommer min onkel og framor fra dk og skal være her til mandag, så eh, jau, har nok og se til:D

Håper mormoren din kan avlaste deg litt da, så du får summet deg litt. Gjest eller ei, så liker gjerne mødre og bestemødre å være litt hønemor overfor barnebarna sine samme hvor gamle og selvstendige de har blitt ;)

Håper mormoren din kan avlaste deg litt da, så du får summet deg litt. Gjest eller ei, så liker gjerne mødre og bestemødre å være litt hønemor overfor barnebarna sine samme hvor gamle og selvstendige de har blitt ;)

Selvom hu er 76 år, så hjelper hu alltid til når hu er her:) Jeg ber ikke om det, men hu synes det er så kos:rolleyes: første gang hu ser Emmeth også, så veit hu gleder seg veldig:)

Back
Topp