Noen gode råd??

pia74

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid!!! [:D] Men jeg har ett problem. Har snuset i 11 år, og har litt vanskelig for å slutte fullt og helt med èn gang. Har dog kuttet fra 15 posjonsposer om dagen til 3. Men jeg vil slutte HELT!! Noen som har noen virkefulle gode råd å gi meg???

Ja, les det du kommer over om litteratur ang det.....

Les det som står om nikotinet som henger i babyen mange mange ganger lenger enn det gjør i deg.

Hjerterota mi vrir seg hver gang jeg leser slikt og holder på å klikke totalt når jeg ser dem som røyker og er gravid!!!ggrrrrrrrrr

Er nok det samma med den snusen ja....så les litt og slutt på dagen!!!!!!!!!!!!

Signerer denne jeg.....[;)] Lykke til

Først og fremst syns jeg du skal være stolt over at du har klart å kunne ned fra 15 til 3 om dagen!! Kjempebra! Så syns jeg at innstillinga di er kjempebra, og du kommer garantert til å klare å slutte.. Jeg har aldri røyka eller snusa, men kjenner en del som har klart å slutta.. Prøv å heller tygg pastiller eller tyggis o.l.
Har dessverre ingen andre råd å gi deg, men ønsker deg MASSE LYKKE TIL!! Syns likevel du skal være stolt av det du har klart så langt jeg.. Fortsett på den måten du, så klarer du å slutte øyeblikk! [:D]

Dette kommer du til å klare! Stå på! [:)]

Mannen min sluttet med hjelp av røykeboka. Fordelen der er at du har lv å snuse/røyke mens du leser boka, og etter en stund vil du automatisk slutte pga det du leser. De fleste slutter allerede ved halvveis lest bok.
Funker selvfølgelig ikke for alle, men er jo verdt et forsøk?
Flink du er som vil slutte....[;)]
Må jo tenke på babyen i magen.

hei pia74..

har samme problemet her ja.. har da ikje snuset så lenge som du men i 2 år.. klarte å slutte helt i 2-3 uker, men så fikk pappa hjerneslag å da sprakk jeg helt.. sliter sikkelig med å slutte helt.. vill jo så veldig pga den lille men men men.. har prøvd nikotin fri snus, tyggis, drops å mer men sliter sikkelig..

vet ikke hva jeg skal gjøre?!?

har hørt en skive med sitron hver gang du er røykesyk i alle fall.. har ingen ide om det er det samme som snus da.. men verdt ett forsøk.. det som er det største problemet med å slutte med noe som helst er jo motivasjonen. Den virker det som du er godt i gang med i alle fall[:)] Lykke til..

Takk for støtten alle sammen! Jeg er skikkelig motivert, og idag har jeg bare tatt 1!! Jeg er stolt over at jeg har klart å kutte så drastisk så raskt, og i morgen skal jeg være helt uten!! [:D]

Back
Topp