noen gode råd???

Midt Norge

Elsker forumet
ER det noen som har ett veldig godt råd mot treig mage.? Fikk beskjed sisit jeg var til jordmor om å starte med jern. Noe som ikke slått ut så godt på min mave... Litt pinelig spørsmål men, skulle gjerne hatt ett godt råd el flere...

takk for gode råd,men tenkte på litt mere akutt råd her nå..
huff!!!!!!!
ikke noe særlig

Skulle gjerne hjulpet deg, men etter 12 er det 10 dager siden jeg har fått drite selv.. [8|][X(]

Spis svisker!!! Evt kjøp ido-form på apoteket.

hvis du er helt potte tett kan det ta litt tid før svisker hjelper. Da vil jeg råde deg til å drikke masse vann, ta et par microlax (miniklyster som du kjøper på apoteket). Det funker som regel på eldre med dårlig tarmer, og da funker det garantert på deg! Lykke til!

.

svisker i lange baner og overmodna kiwi gjer vei i vellinga!!!![;)]

det som er fint med micro er at hvis det som sitter ytterst er hardt, kommer det ut og da "følger" resten på. Men er det sånn at tarmfunksjonen har stoppa opp, som f.eks etter en operasjon, da trengs det hardere skyts enn micro. Tror man bare må prøve seg frem litt..

Jeg kjenner goooodt til dette problemet nå.... er noe orntli dritt ( bokstavlig talt)!! Jeg begynte på noen tabletter som heter FIBOLAX, som du får kjøpt på helsekost! De funket kjempebra for meg, og jeg har nå gått på dem jevnt i ca.6mnd... Og jeg har snakket med lege, og det er IKKE farlig for gravide å ta.... og du får ikke diarè eller no sånt, bare NORMAL mage! [:)]

Jeg hadde det problemet med han første, da fikk jeg og beskjed om å spise svisker.

For en hurtigere virkning skulle jeg legge 7 stk i vann over natta, drikke vannet og spise sviskene. Synest å huske at det virke.[;)]

spis svisker og fiberrik mat.Drikk mye vann også så kansje det hjelper[;)]

Hva med lakserojle... utrolig stygt det da.. Ellers er det best med mat med fiber, og svisker ja..

Man får ikke kjøpe lakserolje når man er så langt på vei.. Fare for at fødselen skal starte!

Det gjorde jeg..... Det var derfor jeg kjøpte den også..hadde gått så langt over.. Ingenting skjedde uansett, men så klarte jeg bare et par små slurker.

Back
Topp