Sunshine_85
Flørter med forumet
Mitt problem er at vår lille gutt strever veldig med magen.. Han er
på do hver dag men er veldig oppblåst,fiser og *jobber* veldig hele
dagen!! Og det som kommer ut er skikkelig mørkegrønt og meget løst..Føler jeg har prøvd alt snart..
Har prøvd manuell terapeut (som jeg kanskje ikke følte sjekket grundig nok) har prøvd Dr Brown flasker,mini fom dråper,masse malt.. Har prøvd 3 forskjellige MME (har nå endt opp på NAN HA1,som er den beste foreløpig)
Prøvde og akupunktur på torsdag,føler ikke det har vært noen effekt,men skal ha ett par behandlinger føre jeg gir det opp..
Han roer seg i vogn og bil (heldigvis)
Neste på lista er kiropraktor,og lurer da på om det er noen som har erfaringer eller noen de vil anbefale i Telemark/Vestfold området??
Ellers tar jeg imot alle mulige råd!?!??!
Etter mye om og men bestilte jeg tilslutt time til kiropraktor da jeg ikke syntes akupunktur hadde noen effekt,det endte bare med at vi hadde en baby som skreik hele kvelden etter behandlingen!!
Bestilte time hos en kiropraktor i Sandefjord og fikk time på fredag!!
Og han fant løsninger i korsryggen OG nakken!!
Jeg kjenner jeg er rimelig forbannet på den mauell terapeuten som vi gikk til og liksom skulle mye om babyer og behandling!! Vi kunne spart oss for 3 uker med mye unødvendig uro og vondt for lille gutt!!!
Men det viktigste er at lillegutt blir bedre og slipper og ha det så vondt :)
og tusen takk for alle tips og anbefalinger :)
Har prøvd manuell terapeut (som jeg kanskje ikke følte sjekket grundig nok) har prøvd Dr Brown flasker,mini fom dråper,masse malt.. Har prøvd 3 forskjellige MME (har nå endt opp på NAN HA1,som er den beste foreløpig)
Prøvde og akupunktur på torsdag,føler ikke det har vært noen effekt,men skal ha ett par behandlinger føre jeg gir det opp..
Han roer seg i vogn og bil (heldigvis)
Neste på lista er kiropraktor,og lurer da på om det er noen som har erfaringer eller noen de vil anbefale i Telemark/Vestfold området??
Ellers tar jeg imot alle mulige råd!?!??!
Etter mye om og men bestilte jeg tilslutt time til kiropraktor da jeg ikke syntes akupunktur hadde noen effekt,det endte bare med at vi hadde en baby som skreik hele kvelden etter behandlingen!!
Bestilte time hos en kiropraktor i Sandefjord og fikk time på fredag!!
Og han fant løsninger i korsryggen OG nakken!!
Jeg kjenner jeg er rimelig forbannet på den mauell terapeuten som vi gikk til og liksom skulle mye om babyer og behandling!! Vi kunne spart oss for 3 uker med mye unødvendig uro og vondt for lille gutt!!!
Men det viktigste er at lillegutt blir bedre og slipper og ha det så vondt :)
og tusen takk for alle tips og anbefalinger :)