Noen gode råd og anbefalinger?? *Oppdatert*

Sunshine_85

Flørter med forumet
Mitt problem er at vår lille gutt strever veldig med magen.. Han er på do hver dag men er veldig oppblåst,fiser og *jobber* veldig hele dagen!! Og det som kommer ut er skikkelig mørkegrønt og meget løst..Føler jeg har prøvd alt snart..

Har prøvd manuell terapeut (som jeg kanskje ikke følte sjekket grundig nok) har prøvd Dr Brown flasker,mini fom dråper,masse malt.. Har prøvd 3 forskjellige MME (har nå endt opp på NAN HA1,som er den beste foreløpig)
Prøvde og akupunktur på torsdag,føler ikke det har vært noen effekt,men skal ha ett par behandlinger føre jeg gir det opp..

Han roer seg i vogn og bil (heldigvis)

Neste på lista er kiropraktor,og lurer da på om det er noen som har erfaringer eller noen de vil anbefale i Telemark/Vestfold området??

Ellers tar jeg imot alle mulige råd!?!??!

Etter mye om og men bestilte jeg tilslutt time til kiropraktor da jeg ikke syntes akupunktur hadde noen effekt,det endte bare med at vi hadde en baby som skreik hele kvelden etter behandlingen!!
Bestilte time hos en kiropraktor i Sandefjord og fikk time på fredag!!
Og han fant løsninger i korsryggen OG nakken!!

Jeg kjenner jeg er rimelig forbannet på den mauell terapeuten som vi gikk til og liksom skulle mye om babyer og behandling!! Vi kunne spart oss for 3 uker med mye unødvendig uro og vondt for lille gutt!!!

Men det viktigste er at lillegutt blir bedre og slipper og ha det så vondt :)
og tusen takk for alle tips og anbefalinger :)

Sunshine_85 skrev:
Mitt problem er at vår lille gutt strever veldig med magen.. Han er på do hver dag men er veldig oppblåst,fiser og *jobber* veldig hele dagen!! Og det som kommer ut er skikkelig mørkegrønt og meget løst..Føler jeg har prøvd alt snart..

Har prøvd manuell terapeut (som jeg kanskje ikke følte sjekket grundig nok) har prøvd Dr Brown flasker,mini fom dråper,masse malt.. Har prøvd 3 forskjellige MME (har nå endt opp på NAN HA1,som er den beste foreløpig)
Prøvde og akupunktur på torsdag,føler ikke det har vært noen effekt,men skal ha ett par behandlinger føre jeg gir det opp..

Han roer seg i vogn og bil (heldigvis)

Neste på lista er kiropraktor,og lurer da på om det er noen som har erfaringer eller noen de vil anbefale i Telemark/Vestfold området??

Ellers tar jeg imot alle mulige råd!?!??!

dette høres litt ut som vår lille tulle... Vi skal til kiropraktor i løpet av morgendagen, så håper han kan hjelpe :)

Håper du finner god kiropraktor og at plagene til han lille forsvinner :)

Det hørtes veldig likt ut som dere ja!! Kommer til og vente spent på oppdatering her fra deg om hvordan det går for dere! Har hørt mye om at det blir verre først også merker man evt bedring (når man har vært hos kiropraktor)
Gir det ett par dager og hører hvordan det har funket for dere!!

Håper det har virkning for dere og at lille jenta får det bedre :)

kan være en ide og evt prøve melkefri erstatning... dyre greier, men storebror ble bedre på en to tre av det. Han styra med magen dagen lang. Lillebror gjør det også, men ikke melk her siden jeg har kutta det ut. Skal prøve akupunktur i dag vi, har hatt super effekt på noen så vi får se. Roer visst ned tarmen.

kan være erstatningen som gjør det.

Vår første tulle slet med magen,og da jeg endelig gikk over til HIPP,så ble det mye bedre.
hadde også manuellterapaut som knakk henne,og det hjalp også.

her reagerer en lille på NAN,så denne gang går det også i HIPP.

Ellers om det er liten form for kolikk,så må man bare ta tiden til hjelp.

husk at for mye malt kan også gi magevondt. Også om den lille drikker sakte,slik at melken i flasken blir for kald.

her har vi nå kun malt i hver 3-4 flaske,da hun blir veldig løs i magen av det,og får vondt.

rock on skrev:
kan være erstatningen som gjør det.

Vår første tulle slet med magen,og da jeg endelig gikk over til HIPP,så ble det mye bedre.
hadde også manuellterapaut som knakk henne,og det hjalp også.

her reagerer en lille på NAN,så denne gang går det også i HIPP.

Ellers om det er liten form for kolikk,så må man bare ta tiden til hjelp.

husk at for mye malt kan også gi magevondt. Også om den lille drikker sakte,slik at melken i flasken blir for kald.

her har vi nå kun malt i hver 3-4 flaske,da hun blir veldig løs i magen av det,og får vondt.

Hipp funket ikke her,det endte bare med at han ville ha mat hver time.. Han våknet og hylskreik for han var sulten.. Det han får nå en NAN fra apotek (som og er meget dyr) Etter vi begynte på den så kunne vi slutte med malt så han får ikke det heller lengre,og det som kommer ut er løst.. Akupunktøren sa og at det var veldig viktig at melka var varm nok og det er den. Har hatt behandlig nr 2 idag,skal mest sannsynlig ha en på fredag og visst det ikke hjelper så er det kiropraktor til uka!
Og skulle ikke det heller hjelpe så får jeg ta tiden til hjelp men da vet jeg at jeg har prøvd det meste iallefall.. Er så grusomt og se på når han har det så vondt og ingenting hjelper!!

Back
Topp