Noen gode på ebay ?

AB

Forumet er livet
Har sett at en del kake utstyr er billig på ebay og jeg klør etter å kjøpe. Men når jeg finner noe jeg vil ha til eks. 16krone så kommer gjerne frakten på 160 kroner. Og da kan jeg omtrent kjøpe det hjemme... Men hører stadig noen som handler billig fra ebay.. Hvordan går det til ? :oD

Det er veldig forskjell på portoen på ebay, ja. Hvis du finner noe du liker, prøv å finne samme produkt hos en annen forhandler, kan hende de har rimeligere porto!Jeg har bestillt et par neglelakker i påsken; bestiller jeg fra en norsk side koster de 109,- + 68,- i porto for èn. På ebay fikke jeg to stk. inkl porto for 80,- !! Så det kan være penger å spare ;-) .

ebay.co.uk har som regel billigere shipping enn ebay.com :-)
Men utvalget er dårligere da, men jeg handler mest på ebay.co.uk :-)
Har funnet det jeg vil ha på den siden så langt iallefall :-)
Portoen er som regel 1-3 uk pund :-)

Jeg også bruker bare den engelske ebaysiden. :)

Sier som de to andre over her, handle på ebay.co.uk så sant du finner det du vil ha der. Og noen skor seg på portoinntekter og tar mye mer enn det koster å sende, så bare å sjekke om andre har samme produkter og lavere porto.

Amerikanske selgere syns jeg generelt har mye høyere porto enn selgere fra f.eks. England og Kina.

Enten så handler jeg på ebay.co.uk, (og jeg syns utvalget av kakestæsj fra England er ganske bra), ellers å søker jeg på ebay.com, men får resultatet sortert etter totalt pris (varekostnad + porto).

Back
Topp