Noen gode navneforslag?

Anonym - bruker

Andre møte med forumet
Hei! vil gjerne ha hjelp til å finne navn til det lille nurket som vokser i magen min....

Jeg og samboeren min har så ulik smak når det gjelder navn at det er en evig diskusjon... det var det også når lille pia vår kom til verden...
I tillegg er jeg lærer så da er det ikke så lett når man har så mange assosiasjoner rundt de ulike navnene....[;)]

Vil gjerne ha forslag til både gutte- og jente-navn [:)]

Takk for hjelpa!!!

[:D] Jentenavn som jeg liker:
Matilde
Angelica
tiril
mia
synne

Guttenavn:
Elias
lukas
Niklas

Var disse jeg kom på i farta

jentenavn:  hermine, vilde, maja, mie

guttenavn:  victor, sivert, ulrik

Jentenavn: Tomine, Sofie, Bertine, Emma & Hermine
Guttemavn: Herman, Albert, Emil & Noah

Takk for gode forslag!

Vi har alltid likt Sofie veldig godt, men mora til stesøstra mi heter det.... så da er på en måte det navnet ut av bilde...
Ellers likte jeg også både Tirill, Bertine og Matilde [:)]

Vi har allerede både Emma og Mie i familien, så da ryker de også...

Av guttenavn liker jeg Emil veldig godt... og Kasper, Noah, Niklas og Tobias....
Og kanskje Jonas og Andreas...

Huff! Ikke enkelt dette her...

Kom gjerne med flere forslag, gjerne litt utradisjonelle. Kanskje noen har en oldemor med et artig navn?
Jeg noterer og noterer i den lille navneboken... [:)] 

Mi oldermor het Thekla Gunhilde, kjenner flere som kaller datteren for Thekla...litt stilig og utradisjonelt synes jeg....

Linnea er så absolutt en av mine favoritter.... Men sambo er så absolutt ikke enig dessverre...[:@]

Derfor må jeg få noen flere gode forslag så jeg kan legge inn aksjer på de søteste....[:)]

Ellers takk for flere gode tips! Jeg noterer!!!

Thekla var et fiffig forslag! Liker sånne

heia sunshine, det er veldig mange fine navn, mine to barn heter for Patrick og Ingrid, men jeg liker også Martin, Magnus, Mari og Hanna. Hva synes om om de forslagene.[:D]

[:D] Hadde en oldemor som het Alette, og en tippoldemor som het Øllegård, men liker ingen av dem selv. Men utradisjonelt er det

Back
Topp