Noen gode middagstips?

Bellevue

Glad i forumet
Har noen koteletter liggende, men har jo selvfølgelig ikke lyst på det.....

Hva står på menyen i dag?  

her blir det noe så enkelt som pannekaker og bacon i dag..

Men du kan da finne på noe moro med svinekotelettene..
I morra skal vi ha det, dvs: jeg tar å skjærer av kjøttet på kotelettene og så lager jeg hjemmelaget sweet n`sour.. kjempenam[;)] hehe..

Vi skal ha reker i dag,men jeg tror jeg skal lage en ertesuppepose til han kommer hjem fra jobb og så ta rekene til kvelds. Har fryktelig dårlig fantasi for tiden og kombinert med lite energi resulterer det i en del enkle løsninger [;)] 

ORIGINAL: lisa79

Vi skal ha reker i dag,men jeg tror jeg skal lage en ertesuppepose til han kommer hjem fra jobb og så ta rekene til kvelds. Har fryktelig dårlig fantasi for tiden og kombinert med lite energi resulterer det i en del enkle løsninger [;)] 

Jeg og har veldig dårlig fantasi... Har mest lyst å bestille mat fra sofaen, men klarer ikke frityrmat.  Pizza er oppbrukt valg.  Tenk om jeg hadde hatt en kokk....  Lov å drømme...

Tiltak å tenke på å stå å lage mat....[:@]

Vi skal ha kjøttpudding med brun saus,poteter og kokt nykål[;)]

ORIGINAL: Rosapute

hva med nachos da? det skal vi ha i dag,nam nam.. nachochips med tacokjøttdeig smeltet ost og grønnsaker og tacosaus,mmmm

Nå fikk jeg vann i munnen- tror vi må ha det i helga gitt [:D]

ORIGINAL: AB

her blir det noe så enkelt som pannekaker og bacon i dag..

Men du kan da finne på noe moro med svinekotelettene..
I morra skal vi ha det, dvs: jeg tar å skjærer av kjøttet på kotelettene og så lager jeg hjemmelaget sweet n`sour.. kjempenam[;)] hehe..

Ha ha.. det skal vi ha også..
Legger man baconbiter i pannekaken eller??
Aldri gjort det før, men har hatt grådig lyst på det i noen dager[:D]

Ha ha.. det skal vi ha også..
Legger man baconbiter i pannekaken eller??
Aldri gjort det før, men har hatt grådig lyst på det i noen dager

Det er så fryktelig enkelt og greit[:D]
Jeg bare steiker bacon utenom jeg... men baconbiter i pannenkaken funker nok flott det og[:D]

Her blir det noe så enkelt som grandiosa..
Vi har så mye mat i frysen som må spises opp, så nå blir det ikke handlet noe middag på en stund..

Nå skal vi spise oss nedover i fryseren, så det er godt at det ikke ligger bare pizza på toppen [:D]

Back
Topp