Noen gode bok-tips?

Toromor

Glad i forumet
Jeg tenkte å pakke ned en ny bok i fødebagen, kan være godt å ha hvis jeg må bli der noen dager. Er det noen som har tips til en god, fengende og lettlest bok? :)

Syns Laura Griffin sine bøker er veldig greie... :) Sånn typisk "litt krim, litt romantikk, litt spenning"-Pocket... :) Fås på dei fleste matbutikker som selger bøker til 99,- boka... :)

Blomstenes hemmelige språk er en utrolig bra bok :D
Jeg har lest den opptil flere ganger nå ^^

Indias datter er den siste virkelig gode boken jeg har lest i det siste.

Orkideens hemmelighet, sarahs nøkkel, barnepiken, potensgiverne, emmi og leo, lavendelhagen, en mann med navn ove (fantastisk, lettlest)

Orkideens hemmelighet, sarahs nøkkel, barnepiken, potensgiverne, emmi og leo, lavendelhagen, en mann med navn ove (fantastisk, lettlest)

Har lest Barnepiken, og seier meg einig der... :) Blei litt umotivert når eg såg kor mange sider den var på, men når eg først hadde begynt, gikk resten på 2 dager... :) Såg filmen etterpå, noe som var stor skuff sammenligna med boka.

Har lest Barnepiken, og seier meg einig der... :) Blei litt umotivert når eg såg kor mange sider den var på, men når eg først hadde begynt, gikk resten på 2 dager... :) Såg filmen etterpå, noe som var stor skuff sammenligna med boka.

Heilt enig! Samma med sarahs nøkkel å!!

Heilt enig! Samma med sarahs nøkkel å!!

Bare en liten digresjon i forb m sarahs nøkkel... Skulle se dn m klassen min jg da haha - dét gikk jo ikke uten masse hulking:(( uff!!! Den og gutten i den stripete pysjamas!!!

Bare en liten digresjon i forb m sarahs nøkkel... Skulle se dn m klassen min jg da haha - dét gikk jo ikke uten masse hulking:(( uff!!! Den og gutten i den stripete pysjamas!!!

Haha ser den ja :)

Åh fint å høre!! Har vurdert den, mn vært så usikker :/ hva liker du m den?

Liker veldig godt mystikken i den :D
Er liksom ikke helt åpenlys historikk og dette får meg til å ville lese mer og mer for å løse "mysteriet" ^^

Fathimas hånd er også en veldig bra bok :)
Den er historisk, og det fanger meg veldig ^^

Back
Topp