Noen gode alternativet til koffein?

kariness

Elsker forumet
Jeg har vært ganske heldig syns jeg, jeg har nemlig begynt å ikke like kaffe nå som jeh er gravid. Før gikk det i 3-4 kopper kaffe om dagen. Mindre på dager jeg ikke gikk på skole, skulle lese pensum etc.

men problemet er jo at jeg har fortsatt behovet for koffein eller rask energi når jeg sitter på forelesning... Jeg trenger litt tips! For cola er jo ikke heller bra, og brus for kjapt sukker er jo kanskje ikke det beste? Er det noen som har noen gullkorn?

alle tips mottas med takk! Hilsen en som sovner på forelesning!

Du trenger jo ikke kutte det heeelt ut.... Hadde nok fortsatt med den koppen til forelesning :-)

Hei, du kan jo drikke 1-2 kopper kaffe per dag:)

Jeg drikker koffeinfri kaffe. Smaker godt, men hjelper nok ikke på trøttheten.

Jammen nå er jo poenget at jeg liker ikke kaffe lenger ^^ Det smart alt for sterkt og vondt.. :S Da ender jeg opp med å bare drikke det fordi jeg må liksom.. vil jo ha noe som er godt!

Håperpåentil skrev:
Hahaha NÅ skjønte jeg hva du mente med tråden

haha fint :P Noen tips da eller? ^^

kariness skrev:

Håperpåentil skrev:

Te med koffein?

stinefine skrev:

kariness skrev:

Håperpåentil skrev:

Te med koffein?

Hmm.. det burde jo jammen være et alternativ.. Er det noe noen har erfaring med at faktisk fungerer på trøttheten? ^^

kariness skrev:

stinefine skrev:

kariness skrev:

Håperpåentil skrev:

Te med koffein?

Hmm.. det burde jo jammen være et alternativ.. Er det noe noen har erfaring med at faktisk fungerer på trøttheten? ^^

Haha, er det nå jeg skal si at jeg prøvde, men te med koffein smaker like ille som kaffe, så jeg måtte gi opp koffeinkjøret? 

stinefine skrev:

kariness skrev:

stinefine skrev:

kariness skrev:

Håperpåentil skrev:

Te med koffein?

Haha, er det nå jeg skal si at jeg prøvde, men te med koffein smaker like ille som kaffe, så jeg måtte gi opp koffeinkjøret? 

Svarte ^^ Kanskje jeg bare må opp å hoppe litt innimellom på forelesning for å holde øya åpne..

Jeg sover veeeeldig mye... så er jeg halvveis tilstede i løpet av dagen. :p

kariness skrev:

Håperpåentil skrev:

Logg av bv og legg deg så kanskje det hjelper:-D

Back
Topp