noen ganger tenker jeg..

Dollface

Forumet er livet
VIP
er det ikke lettere å bare skrive http://www.google.no istedenfor å logge seg inn på babyverden eller familieverden, starte en tråd, skrive og poste?

Æ baaaaaaaaaaaaare spør...... smilesmilesmileblunkefjæææshjærtehjærte...

Hææ? skjønner ikke spørsmålet?? Du skjønner, det er bare noen ganger jeg tenker...

Noen ganger tenker jeg at hva er vitsen med å gå inn på en tråd om du ikke har ett bedre svar enn å henvise til google. Babyverden er dødt fra før av og vill dø helt ut om alle skulle ha googlet det man lurte på.

ikke alt man finner på google...
dessuten kan man ha generelt som startside og allerede være innlogget;)

?

¤Woolfmother¤ skrev:
Hææ? skjønner ikke spørsmålet?? Du skjønner, det er bare noen ganger jeg tenker...

Bare noen ganger du tenker? Jøss, tenker du såpass ofte du? Woooooow... Jeg har fått meg et nytt forbilde!!! *bøyermeg istøvetogkysserbakkendugårpå* 

Må vel kanskje begynne å tenke litt jeg også da. Hmm.. :p

Trone skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

Bare noen ganger du tenker? Jøss, tenker du såpass ofte du? Woooooow... Jeg har fått meg et nytt forbilde!!! *bøyermeg istøvetogkysserbakkendugårpå* 

Jeg har hørt at tenking kan være kreftframkallende.... Just sayin'

Trone skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

NEI! Det må du ikke finne på om du ikke gjør det fra før, for atte enkli så er det så slitsomt og sånn :) Bedre å bare droppe det.

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

Tror ikke jeg tenker så ofte at den faren er overhengende, heldigvis!

¤Woolfmother¤ skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

¤Woolfmother¤ skrev:

Tror ikke jeg tenker så ofte at den faren er overhengende, heldigvis!

Det er som med røyken, bare en er nok!

I noen tilfeller er det jo greit å få erfaringer og meninger, fair enough, men enkelte ganger så tenker jeg JFGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tøsa! skrev:
I noen tilfeller er det jo greit å få erfaringer og meninger, fair enough, men enkelte ganger så tenker jeg JFGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av og til virker det som om enkelte bare mangler egenskapene til å finne de riktige søkeordene, selv i håpløst enkle tilfeller. Andre ganger finner man jo ikke en dritt uansett hva man prøver. :p

Det er jo litt kos å få erfaringer herfra da :-) og om man googler så er jo ofte foruminnlegg det første man får opp på mye av det jeg lurer på her, så jeg føler for å bidra til fellesskapet med å starte egne tråder

Jeg satt på ei forumgruppe på fb her en kveld og mannen lente seg over mot meg idet det kom et spørsmål om noe helt banalt, et episodenr på en serie, og han sa "hadde det ikke vært kjappere og bedre å bare google det?" "Nei" sa jeg, "vent litt nå, google kan ofte ta lenger tid om en ikke vet nøyaktig hva en skal søke på".

Under 30 sekunder senere kom det nøyaktige svaret og mannen var temmelig imponert!

Vi damer er flotte og flinke til å hjelpe hverandre!

Kjææææææææææmpetrivelig å logge sæ på bææææijbivæærden og se at det faktisk e nåån som leve her.

Blunkehjertesmileykoseklemseknulls..

Føler jeg datt inn i en tråd som har svar fra iselin i paradise hotel LIKSOM

Nå ble sikkert noen fornærmet, men dama gir meg seriøs lættis liksom

Back
Topp