Noen "gamle" her?

lille70

Glad i forumet
Hei alle sammen[:)][:)]
Min første dag på forumet her, og jeg må innrømme at jeg føler meg litt gammel[:(] Dere er jo så unge alle sammen.
Er man for gammel til å ønske seg en liten spire, når man nermer seg 40?
Jeg fyller snart 37, men kan ikke slutte å ønske meg barn selv om min biologiske klokke begynner å tikke.
Sønnen min på 15 hadde nok likt å bli storebror han...[;)]
 
 
Takk skal dere ha begge 2[:)][:)][:)]
Føler meg ikke fult så alene lenger...
Gleder meg utrolig til alt lykkes, føler meg mye mere klar for å bli mor nå, enn det jeg var når jeg fikk min sønn for 15 år siden..
Er liksom litt mindre rastløs nå kan man si[:D][:D]
 
Jeg fyller 35år om noen få dager. Du er absolutt ikke alene[;)]
 
Blir 34 i år, og har ei søster på din alder som også har lyst på barn... Det er vel ingen alder!!! Vi er så gamel som vi føler oss. Det er berre så synd at det går litt nedover med kroppen vår, sjølv om vi føler oss unge til sinns...
Det skal nok ordne seg...og viss du har klart det før - so gpr det nok denne gangen også [;)] Lykke til - og stå på!!
 
Det var en koselig melding[:)][:)]
Det er så utrolig godt og høre at en ikke er alene...
Kan ikke gi opp enda synes jeg, så det er vel bare å prøve videre[;)]
 
Lykke til videre til deg også Julian[:)]
Har god magefølelse for at det ordner seg for snille jenter.... :-)
Spesielt nå i 2007[;)][;)]
 
Ja, vi satser at dette forumet blir lagt ned i 2007, pga ALLE får barn[:D] Skulle ønske jeg hadde en liten magisk tryllestav, som jeg kunne bruke på oss alle slitere... Hjelper nok desverre ikke at vi er oppe i en viss alder. Jeg runder 35 år til lørdagen. Sukk... Selve alderen bryr jeg meg svært lite om, men det at mulighet for å bli gravid går nedover og nedover bekymrer meg. Gubben begynner å få litt 40 årskrise da:-))
 
Bryr meg heller ikke om selve alderen, tror det er en fordel og være en godt voksen mor.
Men, man vet jo at sjangsen for å bli gravid resuseres jo eldre man blir, og det er det som bekymrer meg litt etter hvert som tiden går, og ingenting skjer......[:'(]
Mannen er over 40, men de har liksom ikke den samme biologiske klokka som vi jenter har...
Men, i 2007 skal spiren sitte!!!![:)][:)]
 
Back
Topp