Noen gøye ferieplaner?

Vi skal muligens noen dager på camping i Sverige, ellers blir vi nok bare hjemme. Minstemann er ikke sånn veldig begeistret for bilkjøring enda. Så bor vi midt i landet, så det er liksom ingenting moro i nærheten.
 
Amsterdam blir det på oss :happy:
 
Mannen skal på behandlingsreise til Montenegro. Og plutselig en kveld fikk jeg det for meg at jeg og ungene skulle besøke han ei uke. Så da var plutselig reisa og hotell og alt booka og bestilt før jeg fikk mulighet å ombestemme meg. Så det blir ei uke ved Adriaterhavet :D
 
Det er planen her også ;)
Foreløpig er ikke toåringen så enig i planene til mamma men

Veldig spent på hvordan det går ;) her er han veldig bevisst på mat han må tisse og bæsje, men han liker å gjøre fra seg i bleia :p
 
Vi også skal til Alcudia, på sunwing resort ;) Alcudia er en sikker vinner som barnefamilie :)
Så morsomt, akkurat det hotellet skulle vi på også! Kjempefint hotell med perfekt beliggenhet :) Men så fant vi et annet i nærheten som hadde rom med takterrasse og jacuzzi, så vi landet på det istedet. Har dere vært der før? Noen tips? :)
 
Veldig spent på hvordan det går ;) her er han veldig bevisst på mat han må tisse og bæsje, men han liker å gjøre fra seg i bleia :p

Akkurat sånn her også. Hun sier ofte: Bæsjer jeg mamma. Tisser i bleia. Men er ikke særlig interessert i å prøve doen.
 
Så morsomt, akkurat det hotellet skulle vi på også! Kjempefint hotell med perfekt beliggenhet :) Men så fant vi et annet i nærheten som hadde rom med takterrasse og jacuzzi, så vi landet på det istedet. Har dere vært der før? Noen tips? :)


Å så luksus :happy: vi har vært på Alcudia 2 ganger før på samme hotell som vi skal nå. Det er veldig fint der nede, langgrunnet og nydelig strand, perfekt for småbarn ;)
 
Toåringen slutta med bleie i dag :p så vi fullfører den.
Så, ferieturen vår går til ikea :p brukte 5 lapper på skap i dag, og skal bruke 3 til når fetteren til mannen kan stille med bil :p
Kanskje vi presser inn en tur til Sandnes, og en på hytta, men vi får se :)
 
Å så luksus :happy: vi har vært på Alcudia 2 ganger før på samme hotell som vi skal nå. Det er veldig fint der nede, langgrunnet og nydelig strand, perfekt for småbarn ;)
Så godt å høre! Hørt såå mye bra om Alcudia :D Gleder oss skikkelig!
 
Back
Topp