Noen frisører her??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Er ganske blond i håret nå...har kjøpt en farge som er nr 7,tror du det blir veldig mørkt? Kan det bli grønnt??

Takker[:D]

Nå vet ikke jeg hvilken farge el merke du bruker.. Men det kommer litt ann på hvor lyst håret ditt er og hvor mye det vil suge til seg fargen..

Jeg var platina blond når jeg farga håret mørkt og da brukte jeg en lysebrun hårfarge og da ble håret sort[:'(] 

Å nå savner jeg mitt blånde hår[&o]

Kjøpte loreal paris excell10 (den som skal sitte i 10min)

Hva er sjangsen for at det blir grønnt??[8|]

Sånn er fargen jeg har nå..litt mørkere under og i hodebunn,er stripet [:)]

ORIGINAL: bling87

Jeg var platina blond når jeg farga håret mørkt og da brukte jeg en lysebrun hårfarge og da ble håret sort[:'(] 

Å nå savner jeg mitt blånde hår[&o]

Denne fargen heter BLOND 7.0,trodde ikke den skulle bli så alt for mørk[8|]

[:)]

siden den skal sitte i bare 10 min kan du vel prøve en stripe først å se åssen den blir å ha i resten etterpå om det blir bra.. litt lettere å "redde" en stripe enn hele håret[8D]

Hvis håret har noe rødt/gyllent blir det ikke grønt når du farger det brunt, men har du grå/aske toner er det stor sjangse for at det blir grønt..

Men hvorfor farge det mørkt?? Du er jo nyyyydelig som blond!!! [:)]

(Sier jeg, som selv skal farge håret mørkt i dag, hehe) [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Hvis håret har noe rødt/gyllent blir det ikke grønt når du farger det brunt, men har du grå/aske toner er det stor sjangse for at det blir grønt..

Men hvorfor farge det mørkt?? Du er jo nyyyydelig som blond!!! [:)]

(Sier jeg, som selv skal farge håret mørkt i dag, hehe) [:D]

Hehe...er jo ikke mørkt mørkt jeg skal farge det,brukte loreal sin 8.1 å det ble nesten ikke forskjell... (men dette er en annen type..) Jaja får vell gå som det går[8D] Kan jo bare stripe det lyst om det blir for gale[;)]

Ble ganske så brunt ja...hehe kunne ikke annet enn å le[:D]

Bilde?[:)]

ORIGINAL: _Nanne_

Bilde?[:)]

Hehe skal se om jeg får tatt et senere[:)]

ORIGINAL: LilleSnuppa

du var iallfall veldig pen om jeg får si det[:)][:D]

[:)] takk for det..

Haha slik ble jeg[8|][8D] Ikke qoute..sletter snart[:)]

*poff*

OMG! Det ble dritfint! Synes du passet det myyyye bedre, selv om du var veldig fin med lyst også!

Nydelig!! Du fikk en helt annen hudfarge, var veldig kledelig!!

Vakker er du!!

ORIGINAL: xCamillax

OMG! Det ble dritfint! Synes du passet det myyyye bedre, selv om du var veldig fin med lyst også!

Vakker er du!!

Åhh takk[:)] Må vertfall ta sol nå fremover[8D]

ORIGINAL: xCamillax

Vakker er du!!

denne signerer jeg!!!

Syns det ble kjempefint jeg[:)]

Back
Topp