Noen frisører her?

hønepønemor

Gift med forumet
Bare lurte på, tenkte å bestille noen hårprodukter fra nettet..ser på redken extreme.., men no har ikke jeg kjemisk behandlet hår, men håret mitt er tørt, skadet hår (krøller og bølgete) men kan jeg bruke det fordeom?

Ikke for å kapre tråden, men hvor var det man kunne bestille sånne produkter over nett igjen, skal bestille Renati til eldstemann og mannen min det går jo haugevis når man har en tenåring i hus[:-][:-].

ORIGINAL: hønepønemor

Bare lurte på, tenkte å bestille noen hårprodukter fra nettet..ser på redken extreme.., men no har ikke jeg kjemisk behandlet hår, men håret mitt er tørt, skadet hår (krøller og bølgete) men kan jeg bruke det fordeom?

Du kan oxo besille frech curls fra redken, det er veldig bra før krøller bølger[:)]

ORIGINAL: Labambie

Nei, da bør du holde deg unda Extreme serien! For krøller og tørt/stivt hår ville jeg ha anbefalt All Soft i Redken.. Kjeeeeeempegod serie!

Extreme serien er til et hår som er ihjelbleika eller kjemisk herpa..

ok[:)], men reparerer den også og beskytter og forebygger skader? For viktigste for meg er at håret mitt får seg en redning, i førsteomgang og så tenkte jeg lixom å gå over på noe jeg kan bruke til vanlig[:)]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Ikke for å kapre tråden, men hvor var det man kunne bestille sånne produkter over nett igjen, skal bestille Renati til eldstemann og mannen min det går jo haugevis når man har en tenåring i hus[:-][:-].

husker ikke akkurat no hva den het, men google it så finner du flere nettbutikker å velge mellom[;)][:)]

opp[:)] bare trenger råd utifra at håret mitt er skadet og tørt (har ikke vært hos frisør på år og dag) Og skal der når jeg får penger, og da har jeg lyst å stripe det, så lurte på om det derfor er likegreit å kjøpe redken extreme, eller om det er noe annet dere kan anbefale. Kommer til å kjøpe redken culs eller redken soft, når jeg har fått håret lixom back on track igjen, eller reparer de godt også og forebygger?

Back
Topp