noen frisører her

lille iskaffe

Forumet er livet
angrer på at jeg klipte meg og klipte det opp så masse egentlig.Har lyst på langt hår igjen.Hvor mye koster hair extention ca? rasta fletter blir det in igjen i sommer?

dytt

Kjøp B-vitaminer på apoteket, sånne som er beregnet på hår og negler, så kan det hjelpe å vokse bittelitt fortere [:)]

Hjalp meg da jeg mistet masse hår i starten av svangerskapet og måtte klippe bort masse tynt.

hvis du bor i nærheten av oslo så er det en butikk som heter bobbys rett ved oslo s, der kan du kjøpe håret, der koster det 500 kr for 25 lengder, jeg har sånn passe tykt hår og for meg holdt det med 3 pakker.
så kan du ta det med til frisøren og dem setter det på for deg for en mye billigere penge en det det hadde kostet og kjøpe håret der også. for meg kosta det under 3000kr.
for ellers koster det rundt 75-100 kr for en lengde på frisøren inkl at dem setter det i håret.

Normalt koster èn extention ca 60,-
Og da kan du jo regne ut hva det vil koste deg hvis du skal ha ca 100 lengder...det blir jo da 6000,- og jeg hadde 180 stk da jeg hadde for et par år siden, men jeg fikk ei venninne på frisørskolen å sette det på meg...

Back
Topp