Noen frisører her?:-)

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Jeg mister såååå mye hår etter svangerskapet. Har fått viker i begge tinninger liksom! Har i utgangspunktet brunt går men striper det lyst. Kan jeg stripe det nå eller vil jeg bli skallet da? :P ser seriøst helt jævelig ut. Skulle gjerne fått vekk etterveksten for da vil de kanskje ikke syntes så godt hvor ribbet jeg er:rolleyes:

Ikke frisør selv men har mista MYE hår... Har langt hår ned til rompa så den syns godt at det er tynnere.... Fikk beskjed av ei vennine som er feisør om å vente med farge til "røytinga" er ferdig... All behandling av håret vil jo gjøre at det detter av litt... Men hun anbefalte en klipp og en god hårkur :)

Jeg ble tipset om å bruke en sminkefjerner i hårkantene rundt panne og nakke. For å fjerne den fete huden, for da kommer håret raskere opp igjen. (Frisøren min som tipset meg!) (Jeg har ikke født enda! :P)

Jeg er frisør;)

Ja, du kan stripe det, men forklar frisøren og få de til å bruke mild bleking og kanskje olaplex? :)
Få de også til å anbefale deg en sjampo som skal hjelpe mot hårtap. :)

Helt normalt å miste masse hår. Man mister ikke noe særlig med hår under svangerskapet, men etterpå kan man miste masse.
Er pga hormonene i kroppen, så en shampo eller hårklipp hjelper ikke på det problemet.
Bruker å avta ca 6-8 mnd etter fødsel.
Men en hårklipp kan være greit for å få bort det som er slitt :)

(Var flere frisører som fortalte meg dette da jeg hadde født og mistet halve manken min)

Jeg er frisør;)

Ja, du kan stripe det, men forklar frisøren og få de til å bruke mild bleking og kanskje olaplex? :)
Få de også til å anbefale deg en sjampo som skal hjelpe mot hårtap. :)
Takk for tips! Jeg var hos frisøren i dag. Klippet av nesten 20 cm og bare det hjalp! :P nå kan jeg ta fingrene gjennom det som er igjen uten at det sitter fast 20 hårstrå. Fikk stripet også. Viste det du skrev til henne og hun nikket samtykkende :P takk❤️

Back
Topp