Noen frisører her?

*Hera*

Glad i forumet
Jeg blir gal av håret mitt! Har typisk nordisk hår som klapper sammen bare noen puster i nærheten av meg. Føler jeg er nødt til å vaske det hver dag for når jeg står opp er det klistret til hodet.
Har prøvd KMS volumshampo og Pureology Hydrate. Sistnevnte har jeg akkurat begynt å bruke og håret er verre enn noen gang. Kan det tenkes at hodebunnen min nå endelig får fuktighet og spyr derfor ut all mulig drit før det blir bedre? Eller har du tips til en annen shampo?

jeg er ikke frisør, men jeg kjenner en som hadde samme problem. måtte vaske håret hver dag. Hun gikk en uke uten å vaske det, kanskje litt lenger.... hun skylte det med vann når hun dusjet men eller rørte hun det ikke... deretter vasket hun det kun hver 3-4 dag.. det ble helt annerledes :) går an til å prøve ;)

Hmm.. Ja, det går jo an å prøve. Blir ei forferdelig uke da men.. Får bruke hårbånd eller noe. Hehe :) Vasker det helt sikkert altfor ofte. Ikke rart at hodebunnen min sliter.

Kanskje tørrshampo kan hjelpe deg. 

Jeg er plaget med fetthår, og da er tørrshampoo helt genialt. Ser nyvasket ut, og får mer volum. 

Back
Topp