noen frisører her??

x1xTwGirly88

Gift med forumet
jeg er ganske så blond nå, men har lyst til å se litt mer "naturlig" blond ut. så deffor lurte jeg på om at vis jeg tar noen mellom blonde striper, om jeg kanskje da får en finere blond farge enn den jeg har nå? den er ganske fin den blond fargen jeg har, MEN det er bare det at det nederste håret er litt oransje/gult.. å det er IKKJE noe fint.. å vil heller ikkje ha det fult så lyst som det er nå, men vil være blond...

Jeg er ikke frisør da men...Har du prøvd shampoo og balsam med lilla fargepigmenter i? Det fjerner det gulskjæret i håret ditt. Det å ta lyse striper er kjempefint synes jeg. Da ser det ut som håret ditt har blitt naturlig solbleket, og det er jo fint[:)]

*DYYYYYYYYYYYTT!!!*

ORIGINAL: Mille84

Jeg er ikke frisør da men...Har du prøvd shampoo og balsam med lilla fargepigmenter i? Det fjerner det gulskjæret i håret ditt. Det å ta lyse striper er kjempefint synes jeg. Da ser det ut som håret ditt har blitt naturlig solbleket, og det er jo fint[:)]

det er det jeg gjør.. jeg går en gang i mnd (ca) til frisøren å striper det.. men det er bare blitt sån gul/oransje nede[8|] har ikkje vært sånn før, så skjønner ikkje ka det kommer av... har prøvd sån sjampoo, men den funket ikkje så bra, syns jeg.. men er ikkje bare det at det er litt sånn gul/oransje som er problemet, men jeg syns også jeg er litt "får" blond[:D] vil bli pittelitt mørkere... men deffor eg lurte på om eg bare kunne ta noen mellom blonde striper, og om det kanskje hadde vært fint??[;)]

ORIGINAL: Mamma`n til Thea

ORIGINAL: *TwGirly88*

jeg er ganske så blond nå, men har lyst til å se litt mer "naturlig" blond ut. så deffor lurte jeg på om at vis jeg tar noen mellom blonde striper, om jeg kanskje da får en finere blond farge enn den jeg har nå? den er ganske fin den blond fargen jeg har, MEN det er bare det at det nederste håret er litt oransje/gult.. å det er IKKJE noe fint.. å vil heller ikkje ha det fult så lyst som det er nå, men vil være blond...

Ja,du kan fint ha i noen mer "naturlig blonde striper"...
Du kan be din frisør legge inntil fargekartet de har,og se hvilket nivå det nederste håret ditt har og da finne ut hvilken farge dere kan bruke i stripene[:D]
Kan bruke både mellomblond og evt. lysfarge over blekingen...(hvis det er det du har fra før)
Men vil anbefale deg å gå på en frisørsalong fremfor å gjøre det selv..[:)]

haha, ja eg skal love deg eg ikkje gjør det selv iverfall... ikkje faen om eg gjør det flere ganger.. tro meg har hatt MER en nokk ulykker med hjemme blonding..[:D]

Back
Topp