babynusse87
Elsker forumet
Er noen av dere jenter fra Vestfold?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor langt på vei?Hvor langt er dere? Kanskje vi møtes på fødeavdelingen [emoji6]
Ja, var det jeg mente [emoji85] Ikke lett å ordlegge meg for tiden [emoji12] Gravid hjerne for alle penga [emoji23]hvor langt på vei?
Ja, var det jeg mente [emoji85] Ikke lett å ordlegge meg for tiden [emoji12] Gravid hjerne for alle penga [emoji23]
8+4 i dag.. termin 1 septJa, var det jeg mente [emoji85] Ikke lett å ordlegge meg for tiden [emoji12] Gravid hjerne for alle penga [emoji23]
Blir litt langt å kjøre [emoji12]Jeg er også fra Vestfold, så slenger meg på[emoji14] Men bor i Møre og Romsdal da, så ser dere nok ikke på fødeavdelingen [emoji85]
En smule ja [emoji85] det kom ut to stillinger som er aktuelle for meg å søke på i går da. Så kanskje jeg ender opp i Tønsberg allikevel [emoji3]Blir litt langt å kjøre [emoji12]
Hey hey [emoji6] Hadde vært artig om vi her inne havner på føden samtidig [emoji16]En smule ja [emoji85] det kom ut to stillinger som er aktuelle for meg å søke på i går da. Så kanskje jeg ender opp i Tønsberg allikevel [emoji3]
Jeg er også fra Vestfold, så slenger meg på[emoji14] Men bor i Møre og Romsdal da, så ser dere nok ikke på fødeavdelingen [emoji85]
Ja, det hadde vært moro [emoji3] føler meg litt dum når jeg skal søke jobb nå, da. Vil ikke si at jeg er gravid før etter jeg evt. har fått tilbud om jobb, men føler samtidig at jeg lyver.. Merker jeg får skyldfølelse av tanken på å tiltre i en stilling i juni/juli og ut i permisjon i august [emoji23][emoji23][emoji85]Hey hey [emoji6] Hadde vært artig om vi her inne havner på føden samtidig [emoji16]
Nei, men pleier jo å være sånn ja [emoji23] I vårt tilfelle er vi begge fra Vestfold og det var min feil (jobb) og helt tilfeldig at vi havna her.Et mannebein som gjorde så du endte her?![]()
Nei, men pleier jo å være sånn ja [emoji23] I vårt tilfelle er vi begge fra Vestfold og det var min feil (jobb) og helt tilfeldig at vi havna her.
Bor i TønsbergLov å spørre fra hvor?[emoji173]️