F frkGod Første møte med forumet 7 Des 2011 #1 Ny her inne. Noen flere som er fra vestfold? Jeg er nå ca 12 uker på vei og har tremin 23 juni.Deilig att de første tre mnd er over...
Ny her inne. Noen flere som er fra vestfold? Jeg er nå ca 12 uker på vei og har tremin 23 juni.Deilig att de første tre mnd er over...
LilleBabyMirakel <3 Elsker forumet 11 Des 2011 #3 Hei :) Jeg er fra nordland, men bor i sandefjord :) er 14 uker i morgen :) og har termin 13/6
kristin_2016 Elsker forumet 11 Des 2011 #4 Hvor har dere tenkt å føde? Jeg er så usikker på både Skien og Tønsberg! Trudde jeg hadde bestemt meg for Skien, men så blei jeg usikker igjen :S Noen erfaringer, tips, triks? fordeler og ulemper?
Hvor har dere tenkt å føde? Jeg er så usikker på både Skien og Tønsberg! Trudde jeg hadde bestemt meg for Skien, men så blei jeg usikker igjen :S Noen erfaringer, tips, triks? fordeler og ulemper?
|Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015 12 Des 2011 #7 Jepp! Tønsberg her, så noe annet fødested enn Tønsberg er uaktuelt for meg.
LilleBabyMirakel <3 Elsker forumet 12 Des 2011 #8 kristin1986 skrev: hvorfor det? Pga kort vei? Vet ikke hvorfor, men tror jeg vil føde i tønsberg.