S Snuffle Glad i forumet Januarhula 2014 21 Nov 2011 #1 Lurer litt på om det er noen andre enn meg fra Vestfold her? Hadde vært koselig å møtt andre rundt om her i fylket :)
Lurer litt på om det er noen andre enn meg fra Vestfold her? Hadde vært koselig å møtt andre rundt om her i fylket :)
S Snuffle Glad i forumet Januarhula 2014 21 Nov 2011 #2 Ingen andre? kanskje fra januar eller mars også? :)
bakemamma Elsker forumet 24 Nov 2011 #4 Er fra april forumet.. Men er fra Vestfold, nærmere bestemt Sande :-)
S Snuffle Glad i forumet Januarhula 2014 25 Nov 2011 #5 Ohh :) Endelig noen andre også. Er fra Horten jeg. Eller.. bor i Horten i alle fall :) Så blir væll midt mellom dere da :) Spiller ingen rolle om man tilhører april da :) Er bare koselig å komme i kontakt med andre :)
Ohh :) Endelig noen andre også. Er fra Horten jeg. Eller.. bor i Horten i alle fall :) Så blir væll midt mellom dere da :) Spiller ingen rolle om man tilhører april da :) Er bare koselig å komme i kontakt med andre :)
bakemamma Elsker forumet 25 Nov 2011 #6 Mener det er noen fler inne på april forumet :-) Fra tønsberg og Larvik blant annet...
G gull_ungen_min Flørter med forumet 27 Nov 2011 #8 Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=)
Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=)
bakemamma Elsker forumet 29 Nov 2011 #9 gull_ungen_min skrev: Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=) Da er du jo ikke langt unna her :-)
gull_ungen_min skrev: Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=) Da er du jo ikke langt unna her :-)
S Snuffle Glad i forumet Januarhula 2014 29 Nov 2011 #10 gull_ungen_min skrev: Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=) Det kvalifiisere til nær nok :)
gull_ungen_min skrev: Ikke fra Vestfold men fra Buskerud, nærmere bestemt Hvittingfoss og har Hof og Svarstad som nærmeste nabo=) Det kvalifiisere til nær nok :)
S Snuffle Glad i forumet Januarhula 2014 30 Nov 2011 #12 Syrine skrev: Tønsberg her :-) Wee :) da er vi jo noen fra vesfold da :)