Noen fra Trondheim?

Lillejulispire2017

Glad i forumet
Hei :) jeg lurte på om det er noen ifra Trondheim her inne, som vil snakkes og forhåpentligvis treffes? :)

Jeg bor på Heimdal, og prøøver så godt jeg kan for å bli kjent/få venner ettersom jeg ikke har noe nettverk her. Blir lange dager uten noe sosialt samvær.. :(

Er 23år og førstegangsfødende :)

:anyone

Ååh, koselig at noen tørr og vil svare :)
Hommelvika er ikke så langt unna da også koselig at du også er førstegangsfødende :happy: når har du termin? :)
Selvfølgelig må man svare:D
Jeg er jo veldig interessert i å bli kjent med flere rundt samme alder som meg å som er gravid så da må man svare:p
Jeg har termin 14 juli, enn du?:)

Selvfølgelig må man svare:D
Jeg er jo veldig interessert i å bli kjent med flere rundt samme alder som meg å som er gravid så da må man svare:p
Jeg har termin 14 juli, enn du?:)

Så godt å høre :happy: kjenner at det blir veldig lange dager uten å ha noen å finne på ting sammen med (ja, jeg kan finne på ting sammen med mannen. Meen er veldig koselig å kunne fått noen venninner man kan dele ting med også:))

Wiii, så koselig :Heartred du har termin 1dag før meg jo :)

Så godt å høre :happy: kjenner at det blir veldig lange dager uten å ha noen å finne på ting sammen med (ja, jeg kan finne på ting sammen med mannen. Meen er veldig koselig å kunne fått noen venninner man kan dele ting med også:))

Wiii, så koselig :Heartred du har termin 1dag før meg jo :)
Skjønner den godt, jeg er jo på jobb så er jo skjeldent alene om dagene sånn sett, men jeg vil jo ha noen å møte når man går ut i permisjon å:happy:
Søskenbarnet mitt får baby i april men er jo mest koselig å treffe noen med baby i helt samme alder:D
Så morsomt, blir spennende å se når vi egentlig føder da:)
Skal du å føde på st Olavs?

Skjønner den godt, jeg er jo på jobb så er jo skjeldent alene om dagene sånn sett, men jeg vil jo ha noen å møte når man går ut i permisjon å:happy:
Søskenbarnet mitt får baby i april men er jo mest koselig å treffe noen med baby i helt samme alder:D
Så morsomt, blir spennende å se når vi egentlig føder da:)
Skal du å føde på st Olavs?

Heldig du som har jobb :) godt å ha noe å gå til. Har bodd her nå i snart 5-6mnd enda ikke fått noe jobb, veldig trasig kjenner jeg.. Men sånn er det, desverre :confused: mange om beinet så.

Ja, skjønner det :) greit å kunne finne på noe i permisjonstiden :happy: ååh, koselig det da.
Det blir veldig spennende og se når vi føder, vi er så mange i familien som er i juli såå hadde vært vært kjekt at jenta fikk sin "egen" dato :joyful:

Jepp, skal på St.Olavs :)

Heldig du som har jobb :) godt å ha noe å gå til. Har bodd her nå i snart 5-6mnd enda ikke fått noe jobb, veldig trasig kjenner jeg.. Men sånn er det, desverre :confused: mange om beinet så.

Ja, skjønner det :) greit å kunne finne på noe i permisjonstiden :happy: ååh, koselig det da.
Det blir veldig spennende og se når vi føder, vi er så mange i familien som er i juli såå hadde vært vært kjekt at jenta fikk sin "egen" dato :joyful:

Jepp, skal på St.Olavs :)
Ja det er fryktelig mange om beinet her i Trondheim desverre, håper du finner deg en jobb etterhvert❤
Gode kollegaer er gull verdt.

Ja håper å bli kjent med mange her i byen å ute i hommelvik med juli babyer:D
Ser den, er jo noe eget å ha bursdag å da er det best å ha egen dag:happy:
Spennende å se om vi ikke havner på føden rundt samme tid da:)

Takk! Gratulerer til deg også [emoji4] Her blir det gutt, har jente fra før av, så det blir stas [emoji1] Hva med deg?

Så koselig daa :) det blir stas for storesøster og få en lillebror kan jeg tenke meg :)

Vi venter ei jente ♥️ er førstegangs jeg da så, er veldig overlykkelig :) kribler i hele kroppen :)

Ja det er fryktelig mange om beinet her i Trondheim desverre, håper du finner deg en jobb etterhvert❤
Gode kollegaer er gull verdt.

Ja håper å bli kjent med mange her i byen å ute i hommelvik med juli babyer:D
Ser den, er jo noe eget å ha bursdag å da er det best å ha egen dag:happy:
Spennende å se om vi ikke havner på føden rundt samme tid da:)

Ja, får satse på det :) kan hvertfall ikke gi opp.
Det stemmer, kollegaer er gull og ha :happy:
Skjønner den godt :) får satse på at det dukket opp juli babyer  :dummy::dummy1:
Så man kan treffes, skravles og få noen å dele ting med :)

Hah, ja det skal man jammen ikke se bort ifra :joyful: hadde vært moro.

Back
Topp