Noen fra telemark

Desembermamma2014

Flørter med forumet
Er det noen fra telemark her eller som skal ha behandling i porsgrunn nå? skal selv ha uttak i uke 10 å tenkte det hadde vært gøy å følge noen andre som er der jeg er både på sted og i syklus :)

Hei jeg er fra Telemark og tilhører Porsgrunn:)
heg skal til med fryseforsøk nå i slutten av februar:)

åj så spennans da:) jeg er i gang med min første ivf behandling nå, forhåpentligvis uttak til uka, skal på ul på fredag :) du har hatt noen behandling selv du da? :)

Spennende med 1 forsøk.. Håper på mange fine folikker på UL på fredag:)
ja, har vert gjennom 2 Ivf forsøk, + et fryseforsøk tideligere...
alle har endt i negativ test så nå skal jeg sykemelde meg de fjorten dagene jeg er runger hvis egget overlever opptining:S
så vi ligger veldig likt ann i forhold til mulig test dato:)

ja jeg håper så jeg har mange fine folikker:) ja jeg er sykemeldt nå å kommer til å være det fram til jeg evt tar en test :) tar ingen sjangser nå! ja da ligger vi ganske likt med testing :=)
kan jeg spørre om du har hatt mange når du har henta ut? og hvor mange du har fått tilbakeført?

Jeg har ikke fått ut så mange egg.
første gangen fikk jeg ut 5, så ble skuffa men 4 av 5 ble befruktet . 1 in og 2 på frys. Endte negativ:(
2 gangen var fryseforsøk og da satt jeg inn begge 2, negativ:(
2 uttak ble det 7 egg ut og 6 befruktetnådd fikk jeg 1 inn og 4 på frys.
så jeg har hatt dårlig med antall egg, men veldig heldig med befrUktninga...:)

Jeg har ikke fått ut så mange egg.
første gangen fikk jeg ut 5, så ble skuffa men 4 av 5 ble befruktet . 1 in og 2 på frys. Endte negativ:(
2 gangen var fryseforsøk og da satt jeg inn begge 2, negativ:(
2 uttak ble det 7 egg ut og 6 befruktetnådd fikk jeg 1 inn og 4 på frys.
så jeg har hatt dårlig med antall egg, men veldig heldig med befrUktninga...:)

Hvordan går det med deg nå?

Heihei:)
var på ul på mandag men slimhinnene var fortsatt for tynne:( måtte øke rosen med medisiner og komme på ny ul påfredag så blir nok ikke noe innsett før i neste uke:(
men gratulerer såå mye som 1.gangs ruger:) og 10 på frys er et helt fantastisk resultat:)

Back
Topp