Noen fra Tønsberg/Stokkeområdet?

Hoppestokk

Elsker forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Februarlykke 2022❄️
Noen fler enn meg som bor i Tønsbergområdet? :anyonexsmile9
 
Tror ikke vi er så mange fra Vestfold :/ Ja dette er første! 19 uker og oul i morgen :) Jeg har sett baby to ganger, men blir pappan sitt første møte :) Hva med deg?
 
Tror ikke vi er så mange fra Vestfold :/ Ja dette er første! 19 uker og oul i morgen :) Jeg har sett baby to ganger, men blir pappan sitt første møte :) Hva med deg?

Ååå! Så spennende. Jeg fikk min innkallelse i dag, så må pent vente til slutten av måneden, men det går nok fort! Også min første -15 uker i dag, så litt bak. Vet du kjønn enda eller var det for tidlig de siste gangene du så?
 
Jeg bor i Sandefjord!

Går på gravidyoga i Tønsberg på onsdager.

Min første også! Utenom en stesønn. Var på oul på SiV i dag og så en frisk gutt :) fikk flytta termin til 3. juli.
 
Tiden går fort selv om man venter veldig :) Så morro med første! Vet ikke kjønn, håper vi får se det slik at vi slipper å si "den" :)
 
Sandefjord her!
Var en tråd her tidligere, syntes det virket som om det var ganske mange fra Vestfold, jeg. Larvik/Sandefjord hvertfall :p
 
Sandefjord her!
Var en tråd her tidligere, syntes det virket som om det var ganske mange fra Vestfold, jeg. Larvik/Sandefjord hvertfall :p


Ja, så det var en del fra Sandefjord og Larvik, men der er jeg aldri. Har ikke sett så mange fra Tønsberg-siden av fylket. Men bra det fins noen!:p
 
Jeg bor i Sandefjord!

Går på gravidyoga i Tønsberg på onsdager.

Min første også! Utenom en stesønn. Var på oul på SiV i dag og så en frisk gutt :) fikk flytta termin til 3. juli.

Åh, er gravidyoga artig? Tenker kanskje å prøve meg på lulittr svømming etterhvert som jeg blir større:p
 
13. Juli :) hva med deg? Nr 1 for oss. Hva med deg

Første min også, termin 26. Juli. Syns ukene snegler seg forbi, men hjelper sikkert litt når jeg begynner å føle meg mer gravid. Nå føler jeg meg som vanlig :p har du begynt å få mage eller merke bevegelse enda?
 
Første min også, termin 26. Juli. Syns ukene snegler seg forbi, men hjelper sikkert litt når jeg begynner å føle meg mer gravid. Nå føler jeg meg som vanlig :p har du begynt å få mage eller merke bevegelse enda?
Skjønner det. Jeg har fått litt mage ja. Ser det godt når jeg har på en stram t-skjorte. Usikker på om jeg har kjent liv vet ikke helt hvordan det skal føles :) vi har UL neste uke så det blir spennende !

Bruker du jordmor på Tolvsrød?
 
Skjønner det. Jeg har fått litt mage ja. Ser det godt når jeg har på en stram t-skjorte. Usikker på om jeg har kjent liv vet ikke helt hvordan det skal føles :) vi har UL neste uke så det blir spennende !

Bruker du jordmor på Tolvsrød?

Åh! Det blir nok stort, har ikke før om tre uker, og gleder meg masse :) har ikke vært hos jordmor enda, men skal nok bruke på Stokke da jeg bor her. Tror ikke det var snakk om jordmor før i april i følge legebesøk i går. Har du vært?
 
Åh, er gravidyoga artig? Tenker kanskje å prøve meg på lulittr svømming etterhvert som jeg blir større:p
Det er veldig rolige og snille øvelser. Jeg sovner omtrent hver gang :p under avspenningsøvelsene, med ullteppe .... Og mye går på forberedelser til fødselen, så det føles nyttig. Og så de forbanna bekkenbunnsøvelsene som jeg sliter jeg med å motivere meg til å gjøre selv, praktisk å gjøre de der. Og hun læreren prater en del om det å være gravid.
 
Back
Topp