Noen fra Tønsberg/Horten her?

sprellen81

Andre møte med forumet
Prøver å samle de som har termin på Høsten, så kunne man kanskje fått til et gravidtreff :) syntes det var veldig hyggelig i forrige svangerskap :)

Jeg bor på Nøtterøy ;) ....litt sør for Tønsberg da ;)

Koselig :) nå opprettet jeg akkurat en facebookgruppe som heter "vestfoldmager 2013" meld deg inn der :)

sande :)

Nei, vi bor på Toten :P

Men dro til Sande for å kjøpe biiiiil :P

Nei, vi bor på Toten :p

Men dro til Sande for å kjøpe biiiiil :p

fikk meg med at dere var her for å kjøpe bil da :P spurte bare hvr du bodde:P hehe.. men toten er fint da ;)

fikk meg med at dere var her for å kjøpe bil da :p spurte bare hvr du bodde:p hehe.. men toten er fint da ;)

uff, jeg er så fjern om dagen.... :P Nå har jeg akkurat sovet i to timer, og føler meg helt elendig! Skal på skolen etterpå, har IKKE lyst til det i dag......

Koselig at vi er flere fra Vestfold ;) jeg drøyer den gruppa litt, fordi det ikke er offentlig på FB at jeg er gravid ;)

Den gruppa er forresten lukket. Ingen kan se at du er medlem der, om de ikke selv er medlem. Der står det også om treffet neste Fredag. Det er foreslått å møtes på Jordbærpikene på Farmandstredet klokken 11.30. Kan det passe for deg eller?

Åja, men da kan jeg jo melde meg inn ;) passer...må være på jobben fram til da ca., men jobben er 200 meter unna Farmandstredet, så det skal nok gå bra ;)

Back
Topp