Tatovertmamma
Flørter med forumet
Overskriften sa seg vel selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Da er vi iallefall 2Jepp
Kanskje det heter Ålesund sjukehus nåNei, men skal føde på Åse Termin 14.3, men blir nok satt i gang før. Hva er terminen deres?
Hvorfor skal du føde på Åse? Om du ikke er bosatt på Sunnmøre om jeg forstår deg rett Jeg skal og føde på Åse.. Har termin 6.marsNei, men skal føde på Åse Termin 14.3, men blir nok satt i gang før. Hva er terminen deres?
Har diabetes, og da er vi avhengig av barneavdeling da babyen må ligge på overvåking første døgnet.. For å se om han får lavt blodsukker utenfor magen. Kanskje vi sees daHvorfor skal du føde på Åse? Om du ikke er bosatt på Sunnmøre om jeg forstår deg rett Jeg skal og føde på Åse.. Har termin 6.mars
Oj! Da lærte jeg noe nytt idag det gjør vi muligensHar diabetes, og da er vi avhengig av barneavdeling da babyen må ligge på overvåking første døgnet.. For å se om han får lavt blodsukker utenfor magen. Kanskje vi sees da
Ja, iogmed de lever i et "sukkermiljø" i magen, kan det bli tøft for noen å komme utenfor. Storesøster hadde heldigvis ikke noen antydninger til det forrige gang, så håper vi slipper unna nå også.. Men greit å være på den sikre siden!Oj! Da lærte jeg noe nytt idag det gjør vi muligens