noen fra strømmen her inne?:)

pepperkake

Andre møte med forumet
hei :) jeg skal flytte til strømmen rett etter at baby har kommet, og lurer på om det er flere strømmenfolk her?:)

Så gøy :) jeg kjenner ingen som bor der :p vet du noe om barnehagene på strømmen? Litt out of topic, men skal søke plass til sønnen min på 3 år :)

Så gøy :) jeg kjenner ingen som bor der :p vet du noe om barnehagene på strømmen? Litt out of topic, men skal søke plass til sønnen min på 3 år :)
Bråtejordet barnehage skal være ganske bra :) Den er helt ny, åpnet nå i august. Ser ut til å være en veldig fin og fancy barnehage. Nå vet ikke jeg hvor på strømmen du flytter, men denne barnehagen ligger hvertfall opp i bakken på baksiden av Strømmen stasjon. :)

Bråtejordet barnehage skal være ganske bra :) Den er helt ny, åpnet nå i august. Ser ut til å være en veldig fin og fancy barnehage. Nå vet ikke jeg hvor på strømmen du flytter, men denne barnehagen ligger hvertfall opp i bakken på baksiden av Strømmen stasjon. :)
Skal faktisk flytte til bråtejordet :p har du barn der?:)

Skal faktisk flytte til bråtejordet :p har du barn der?:)
Oi, så morsomt at jeg faktisk traff med plassering :p Jeg har ikke barn der selv, men kjenner et par som har barn der og de er veldog fornøyd :) Har hatt med barna på luftetur dit et par ganger, og uteområdet er hvertfall veldig fint :) Syns den ser så fresh ut innvendig (fra utsiden) også, masse fine farger og morsomme leker og gøyalt utstyr til barna :D Tror det er wn innmari fin bhg altså :)

Sniker fra Mars 2017:)
Bor selv på strømmen og har barn i bråtejordet barnehage. Anbefales !

Så bra :) da skal jeg søke :) tok det lang tid å få plass? Er så spent på ventelista :))
Vi har hatt plass der i er år, men da i den gamle barnehagen som ble flyttet til jordet:)

Usikker på ventelisten i den nye nå. Men er er opptak i året så vidt jeg vet :)

Back
Topp