pepperkake
Andre møte med forumet
hei jeg skal flytte til strømmen rett etter at baby har kommet, og lurer på om det er flere strømmenfolk her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bråtejordet barnehage skal være ganske bra Den er helt ny, åpnet nå i august. Ser ut til å være en veldig fin og fancy barnehage. Nå vet ikke jeg hvor på strømmen du flytter, men denne barnehagen ligger hvertfall opp i bakken på baksiden av Strømmen stasjon.Så gøy jeg kjenner ingen som bor der vet du noe om barnehagene på strømmen? Litt out of topic, men skal søke plass til sønnen min på 3 år
Skal faktisk flytte til bråtejordet har du barn der?Bråtejordet barnehage skal være ganske bra Den er helt ny, åpnet nå i august. Ser ut til å være en veldig fin og fancy barnehage. Nå vet ikke jeg hvor på strømmen du flytter, men denne barnehagen ligger hvertfall opp i bakken på baksiden av Strømmen stasjon.
Oi, så morsomt at jeg faktisk traff med plassering Jeg har ikke barn der selv, men kjenner et par som har barn der og de er veldog fornøyd Har hatt med barna på luftetur dit et par ganger, og uteområdet er hvertfall veldig fint Syns den ser så fresh ut innvendig (fra utsiden) også, masse fine farger og morsomme leker og gøyalt utstyr til barna Tror det er wn innmari fin bhg altsåSkal faktisk flytte til bråtejordet har du barn der?
Så bra da skal jeg søke tok det lang tid å få plass? Er så spent på ventelista )Sniker fra Mars 2017
Bor selv på strømmen og har barn i bråtejordet barnehage. Anbefales !
Vi har hatt plass der i er år, men da i den gamle barnehagen som ble flyttet til jordetSå bra da skal jeg søke tok det lang tid å få plass? Er så spent på ventelista )