FruSolsikke
Flørter med forumet
Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
Samme som deg. Flytta nettopp hit. ;)
FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
Åååå nysjerrig!!!!! Kanskje vi kjenner hverandre?!?!
Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
Hehe...det vil vel vise seg etterhvert i så fall. Om ikke så er det ingenting i veien for å bli kjent. ;)
FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
Hehe...det vil vel vise seg etterhvert i så fall. Om ikke så er det ingenting i veien for å bli kjent. ;)
Kan jeg spør hvor gammel du er??? Jeg er 27.
Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
27 jeg også. 28 i august. ;)
FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
åååååå jeg døøøøøør av nysjerrighet!!!!!!
Du må hyle ut på PM med en gang du vil avsløre deg og hvor du bor i denne byen!!!!
Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:FruSolsikke skrev:Loulou skrev:Hmmm bare byasser!!! Ingen flere jærbuer???FruSolsikke skrev:
![]()
Hvor i fra???????
åååååå jeg døøøøøør av nysjerrighet!!!!!!
Du må hyle ut på PM med en gang du vil avsløre deg og hvor du bor i denne byen!!!!
Will do. Må vente et par uker til tenker jeg. ;)