Lykkemamma84
Flørter med forumet
Er ny her inne så kan være det er spurt om før, men vil gjerne "bli kjent" med flere i samme situasjon
q
Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt
Formen min er vel ikke akkurat strålende, dagene varierer veldig og kan ha bra dager, men sliter enda med kvalme og svimmel..har og en god del sterke kynnere
har vært en del 50% sm og nå er jeg 100%
er veldig kjedelig og utrolig lei meg for at jeg ofte ikke orker ta vare på storebror på 2,5
Enn dere?
Så kjedelig å ikke være i formKrysser fingrene for deg at du får flere gode dager fremover
Skjønner godt det sliter på når man har et annet barn å ta seg av..Men heldigvis er det stort sett for en periode, så du får bare se fremover og håpe på ting bedrer seg
Øyen : Så fint at du ikke spyr lenger hvertfall-fint å se det positive i det![]()
Her er formen stort sett grei, trøtt fortsatt, men ikke på langt nær så ille som i starten!! Blir fort utslitt, og på kvelden føler jeg gulpingen er aldri langt unna og det er litt ubehagelig! Men ellers kan jeg egentlig ikke klage!
Imrg. skal jeg på ul igjen og se hvordan det går med lillesøster i magen og meg selv, og det blir spennende! Er nå 24+4, så det blir spennende å se utviklingen fra sist, litt over en mnd.siden![]()
Tusen takkSå kjedelig å ikke være i grei form Lykkemamma84
Tusen takk
Ja det er en god motivasjon heldigvis!
Jeg har hatt sånn typiske svangerskap med ikke kvalme med gutten og kvalme med denne jenta i magen.
Jeg er sm nå og har store problemer med å begrense netthandel på søte babyklær, er jo ikke så mye å finne på når en skal ta det med ro..