Noen fra Stavanger med termin Jan/feb?

Lykkemamma84

Flørter med forumet
Er ny her inne så kan være det er spurt om før, men vil gjerne "bli kjent" med flere i samme situasjon :) q

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Hei! Jeg er tvillinggravid og har termin 21 Januar :)

Edit: Er også fra Stavanger. Hehe. :)

Jeg er fra Sola har termin 11.01 ;-)

Fra Bergen men bor i Stavanger. Termin 31 des/1 Jan. :)

Er fra Stavanger, har termin 8 januar :)

Hei :)
Jeg er også ganske ny her inne..Jeg er 29 år, kommer fra Bergen og bor i Stavanger :) Har en gutt på 3.5 år, og venter nå en jente 5.januar :)
Hvordan er formen deres da?

Jeg bor i Sauda men er fra jæren....blir gjerne med på treff. Har termin med gutt 19 januar.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så kjekt:)
Formen min er vel ikke akkurat strålende, dagene varierer veldig og kan ha bra dager, men sliter enda med kvalme og svimmel..:( har og en god del sterke kynnere:( har vært en del 50% sm og nå er jeg 100% :( er veldig kjedelig og utrolig lei meg for at jeg ofte ikke orker ta vare på storebror på 2,5:(
Enn dere?

Jeg er også fra Stavanger :) Venter en prinsesse 12. januar.
Formen er som Berg og dalbane. Noen dager ok, andre verre. Liten matlyst og kvalm. Og ikke minst trøtt! Men spyr ikke lenger 20 ganger til dagen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er også fra Stavanger :) Er 25 år, har 2 skjønne gutter - en på 2 år og en på 1 år :)
Venter nå ei jente med termin 17. januar :)
Formen er super! Har hatt bekkenlåsning i alle tre svangerskap, men er noe jeg lever med de få mnd. det er snakk om, så lenge alt er bra med den lille i magen :)
Hadde vært kjekt med et treff! :)

Så kjedelig å ikke være i grei form Lykkemamma84
Så kjekt:)
Formen min er vel ikke akkurat strålende, dagene varierer veldig og kan ha bra dager, men sliter enda med kvalme og svimmel..:( har og en god del sterke kynnere:( har vært en del 50% sm og nå er jeg 100% :( er veldig kjedelig og utrolig lei meg for at jeg ofte ikke orker ta vare på storebror på 2,5:(
Enn dere?

Så kjedelig å ikke være i form :( Krysser fingrene for deg at du får flere gode dager fremover :) Skjønner godt det sliter på når man har et annet barn å ta seg av..Men heldigvis er det stort sett for en periode, så du får bare se fremover og håpe på ting bedrer seg :)

Øyen : Så fint at du ikke spyr lenger hvertfall-fint å se det positive i det :flower

Her er formen stort sett grei, trøtt fortsatt, men ikke på langt nær så ille som i starten!! Blir fort utslitt, og på kvelden føler jeg gulpingen er aldri langt unna og det er litt ubehagelig! Men ellers kan jeg egentlig ikke klage!
Imrg. skal jeg på ul igjen og se hvordan det går med lillesøster i magen og meg selv, og det blir spennende! Er nå 24+4, så det blir spennende å se utviklingen fra sist, litt over en mnd.siden :)

Så kjedelig å ikke være i grei form Lykkemamma84
Tusen takk:)
Ja det er en god motivasjon heldigvis :)!
Jeg har hatt sånn typiske svangerskap med ikke kvalme med gutten og kvalme med denne jenta i magen.
Jeg er sm nå og har store problemer med å begrense netthandel på søte babyklær, er jo ikke så mye å finne på når en skal ta det med ro..;)

Tusen takk:)
Ja det er en god motivasjon heldigvis :)!
Jeg har hatt sånn typiske svangerskap med ikke kvalme med gutten og kvalme med denne jenta i magen.
Jeg er sm nå og har store problemer med å begrense netthandel på søte babyklær, er jo ikke så mye å finne på når en skal ta det med ro..;)

Hehe..det skjønner jeg veldig godt :) Er selv nett student, og det er veldig mye fristende babystæsj på nett ;) Ikke alltid så lett å holde seg unna !!
Da har vi hatt det ganske likt da, for jeg var heller ikke kvalm med gutten min, mens jeg nå har vært mer uggen og uvel/kvalm de første ukene..Men, spydde aldri og det er jeg sjeleglad for :)

Bor i Sandnes, har termin 20/02 med nummer to som er en liten gutt. Har fra før ei jente på 5,5 år og er gift :)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Back
Topp