Noen fra Søndre Nordstrand her?

icliddell

Oktober 2015
Jeg og familien har nettopp flyttet til Holmlia og trives veldig godt så langt. Merker dog at både jeg og lillegutt på 1,5 år trenger å være litt mer sosiale sammen med andre nå som han for tiden ikke går i barnehage.

Jeg er ei 27 år gammel jente fra Kristiansand, og har bodd i Oslo siden 2014. Jeg og lillegutt liker å dra på oppdagelsesturer i nærområdet, men savner som sagt noen å være sammen med. Noen som kunne tenke seg å bli kjent med oss? :)

Faren min bor der, og jeg gir deg gjerne en lyd når vi er på overnattingsbesøk :) det blir ikke så ofte nå siden jeg er mye kvalm enda, men skal si fra! Det er en liten gård med masse dyr og en del familier like bak hestejordene (hvis du vet hvor det er?). Gutten min likte det veldig godt i fjor sommer, og det er mulig dere kan bli kjent med noen der også :)

Faren min bor der, og jeg gir deg gjerne en lyd når vi er på overnattingsbesøk :) det blir ikke så ofte nå siden jeg er mye kvalm enda, men skal si fra! Det er en liten gård med masse dyr og en del familier like bak hestejordene (hvis du vet hvor det er?). Gutten min likte det veldig godt i fjor sommer, og det er mulig dere kan bli kjent med noen der også :)

Så hyggelig, det må du gjerne :)

Vi bor nærme gården og er der en del. Veldig fint tilbud for de små som er så glad i dyr:)

Hei vi er flere fra Oslo her inne. Vi prøver å få til et treff skal prøve å bumpe opp tråden.

Jeg bor på Lindeberg og har en datter på 2,4 :)

Back
Topp