noen fra Rogaland her?

sunshinex

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Sommerfuglene
heisann.. venter en liten gutt 25 desember bor mellom bryne/klepp så lurte på om det er fler fra området så kan vi jo skravle og kansje møtes...
 
Heisann :) jeg bor litt lenger sør, i Hå :) har termin 31 desember. Hadde termin i januar (ble flytta på ordinær ul) så jeg holder meg mest på januar forumet. Men veldig kjekt å snakke med folk i "nær-miljøe" hehe:)
 
så kos :D vi kan godt sladdre litt da :D hå er jo ikke sååå langt ifra heller :p
 
Jeg er fra Klepp. 

Har ei jente på to og venter snuppe nr 2 22 desember :)

 
så kos da!! Dette blir den første min så er veldig spendt :D 

klepp ja :) rett nedi gata :D
 
spennende tid vi har i møte? masse liv i magen og formen er god?? 

her er det spark hver dag :) kvalmen er borte også  så egentlig grei form unntatt bekkenløsning :)
 
Veldig spennende:) her er også liv hver dag :) ingen plager, men var å traska rundt på kvadrat i et par timer i dag, kjenner litt vondt i ryggen etter det :-/ ikke gøy med bekkenløsning:( er du sykemeldt da? (hvis du jobber) ;-)
 
Stavanger her, venter en gutt 29 Desember, min første og er ufattelig spent! Kjekt å høyre frå andre i samme fylke :) Spreller litt i magen her også.....er sånn stas!
 
så kos :D ja shoppingturer dreper jo bekkenet.. har invistert i noen skikkkelig gode joggesko som jeg går i hver dag så jeg får litt mykere gange... :) jeg var i arbeid men ikke nå lenger nei... var på kontroll igår hos legen.. alt var bra med begge :)
 


Thorogood skrev:
Stavanger her, venter en gutt 29 Desember, min første og er ufattelig spent! Kjekt å høyre frå andre i samme fylke :) Spreller litt i magen her også.....er sånn stas!


ååå herlig med sprelling men litt skummelt også merker jeg av og til :p hehe når sparka er skikkelig harde og tydelige :p
 

Hei! Jeg bor i stavanger (hundvåg)

Har termin 21 desember :-)

 
Jeg bor på Rennesøy, har termin den 8.
Dette er mitt første barn, og gleder meg stort.
 
Ja minien sparker som en gal, egentlig hele døgnet, og faktisk ganske rolig om natten, sliter også med bekkenplager, blir nok krykker på meg snart! Men ellers i storform og vi er jo så heldige og bo i Norge hvor vi har et system som tar vare på oss. Håper der er flere i Stavanger området, så der er noken eg kan gå på trilletur sammen med, kjekkare sammen! Skal på kontroll på mandag, blir spennande og sjå om eg fremdeles er innenfor det " normale", frykter en stooooooor gutt :) Ha en fin helg alle sammen!
 
Back
Topp