noen fra Rogaland her?

En tråd i 'Desember 2012' startet av sunshinex, 10 Aug 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

heisann.. venter en liten gutt 25 desember bor mellom bryne/klepp så lurte på om det er fler fra området så kan vi jo skravle og kansje møtes...

2. Anni89 Betatt av forumet

Heisann :) jeg bor litt lenger sør, i Hå :) har termin 31 desember. Hadde termin i januar (ble flytta på ordinær ul) så jeg holder meg mest på januar forumet. Men veldig kjekt å snakke med folk i "nær-miljøe" hehe:)

3. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

så kos :D vi kan godt sladdre litt da :D hå er jo ikke sååå langt ifra heller :p

4. Anni89 Betatt av forumet

Det kan vi:) ;) har du barn fra før?

5. *Isabella* Forelsket i forumet

Jeg er fra Klepp. 

Har ei jente på to og venter snuppe nr 2 22 desember :)

6. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

så kos da!! Dette blir den første min så er veldig spendt :D 

klepp ja :) rett nedi gata :D

7. Anni89 Betatt av forumet

Første min også :-D

8. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

spennende tid vi har i møte? masse liv i magen og formen er god?? 

her er det spark hver dag :) kvalmen er borte også  så egentlig grei form unntatt bekkenløsning :)

9. Anni89 Betatt av forumet

Veldig spennende:) her er også liv hver dag :) ingen plager, men var å traska rundt på kvadrat i et par timer i dag, kjenner litt vondt i ryggen etter det :-/ ikke gøy med bekkenløsning:( er du sykemeldt da? (hvis du jobber) ;-)

10. Smurfemamma76 Flørter med forumet

Stavanger her, venter en gutt 29 Desember, min første og er ufattelig spent! Kjekt å høyre frå andre i samme fylke :) Spreller litt i magen her også.....er sånn stas!

11. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

så kos :D ja shoppingturer dreper jo bekkenet.. har invistert i noen skikkkelig gode joggesko som jeg går i hver dag så jeg får litt mykere gange... :) jeg var i arbeid men ikke nå lenger nei... var på kontroll igår hos legen.. alt var bra med begge :)

12. sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene

Thorogood skrev:
    Stavanger her, venter en gutt 29 Desember, min første og er ufattelig spent! Kjekt å høyre frå andre i samme fylke :) Spreller litt i magen her også.....er sånn stas!

ååå herlig med sprelling men litt skummelt også merker jeg av og til :p hehe når sparka er skikkelig harde og tydelige :p

13. PlasticApple© Forumet er livet

Hei! Jeg bor i stavanger (hundvåg)

Har termin 21 desember :-)

14. Chai Latte Første møte med forumet

Jeg bor på Rennesøy, har termin den 8.
    Dette er mitt første barn, og gleder meg stort.

15. Smurfemamma76 Flørter med forumet

Ja minien sparker som en gal, egentlig hele døgnet, og faktisk ganske rolig om natten, sliter også med bekkenplager, blir nok krykker på meg snart! Men ellers i storform og vi er jo så heldige og bo i Norge hvor vi har et system som tar vare på oss. Håper der er flere i Stavanger området, så der er noken eg kan gå på trilletur sammen med, kjekkare sammen! Skal på kontroll på mandag, blir spennande og sjå om eg fremdeles er innenfor det " normale", frykter en stooooooor gutt :) Ha en fin helg alle sammen!

Del denne siden