Noen fra Os her?

Hei. Så innlegget ditt på forumet. Jeg er fra Os, innflytter. Jeg er gravid med nr 3. Meeeen jeg er fra Os, det jeg skulle fram til ;)

Eg er og frå Hordaland. Bur riktignok i Norheimsund men har og hus ca 20 min frå Os så er ofte der i nærheten. Kor gammal er du? Er du akkurat i gang med forsøk? (meiner du skreiv eit innlegg i dagboka mi for litt sidan stemmer ikkje det?? Eg er vel blant dei litt godt voksne på forumet med mine 35 år. Snart 16 veker på vei her etter mitt 9.egginnsett:) Skal på ordinær ul den 15.august! Blir spennandes tider framover.

Hei! Jeg er også innflyttet til Os.. Er 11uker på vei etter fem innsettinger. Kjenner heller ikke så mange her i Os..

Eg er og frå Hordaland. Bur riktignok i Norheimsund men har og hus ca 20 min frå Os så er ofte der i nærheten. Kor gammal er du? Er du akkurat i gang med forsøk? (meiner du skreiv eit innlegg i dagboka mi for litt sidan stemmer ikkje det?? Eg er vel blant dei litt godt voksne på forumet med mine 35 år. Snart 16 veker på vei her etter mitt 9.egginnsett:) Skal på ordinær ul den 15.august! Blir spennandes tider framover.
Jeg er 27 :) jo tror jeg har vært innom deg. Fantastisk at det endelig satt en spire hos deg!
Nei vi er ikke i gang ennå, skal sende søknad på fredag. Så er det vel hundrede års ventetid :( håper spiren sitter kjapt her!

Masse lykke til! Håpar du raskt er i gang med forsøk og at du lykkast kjapt! :)

Back
Topp