L Lilletåa Elsker forumet 26 Jul 2013 #1 Jeg sniker fra juli. Det er ingen fra her Jeg bor inne på juni eller juli. Hadde vert spennende å sett om det er noen i augustforumet?? Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app
Jeg sniker fra juli. Det er ingen fra her Jeg bor inne på juni eller juli. Hadde vert spennende å sett om det er noen i augustforumet?? Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app
BellaTullball mamma til to gullskatter 26 Jul 2013 #2 Tror det er noen fra Molde eller Ålesund her. Er selv fra Rauma, men bor på hedmarken nå... Termin 08.08.13
Tror det er noen fra Molde eller Ålesund her. Er selv fra Rauma, men bor på hedmarken nå... Termin 08.08.13
V Venke25 Andre møte med forumet 26 Jul 2013 #4 Har bare vært inne og lest på forumet dette svangerskapet. Ser jeg ligger inne med et gammelt nick... ;p
Har bare vært inne og lest på forumet dette svangerskapet. Ser jeg ligger inne med et gammelt nick... ;p
L Lilletåa Elsker forumet 26 Jul 2013 #5 Venter du nr 3? Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app
L Lilletåa Elsker forumet 26 Jul 2013 #7 Kanskje du er samme som er på molde forum baby 2013? Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app
Kanskje du er samme som er på molde forum baby 2013? Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app
V Venke25 Andre møte med forumet 26 Jul 2013 #11 Var 25 da jeg fikk førstemann, derav nicket... -hehe;p Du er vel en av de som allerede er ferdig kalvet?
Var 25 da jeg fikk førstemann, derav nicket... -hehe;p Du er vel en av de som allerede er ferdig kalvet?
L Lilletåa Elsker forumet 27 Jul 2013 #12 Ja, fikk 12.juli Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app