noen fra molde område her?:)

Vore sta å sneke, å trur kanskje i væt kem du e Majlinn;-) E d hemmelig enda før din del? I he iallefall ikkje tenkt å fortelle nåkkå før etter påske, so vesst du he tippa kem i e kan du holde d hemmelig t da? He ikkje fortalt besteforeldren mine d enda.. D ha vore fole svært iallefall :-)
Blir vell å gå i samme klasse sa små ja;)
 
hehe ja det e bere heilt random:) hhehe nei e nokk ikje lege du, desveere ikje glup nokk te det:) heheeh. ska vel skifte ettehvert:)

Havets fru skrev:
D e sant;-)
Men lulan, e bilde du he valgt heilt random? Va litt arti sær du.. Satt på facebook en kveld, so va d ei ifrå Molde so kommenterte på statusen t en som i e vænn ma. Å ho ha akkurat d samme bilde so du på profilbilde sett:P Då måtte i sta å kike.. Mn ho va lege eller nåkkå slekt:P Va litt arti;)



 
Ja, jeg tror nok jeg vet hvem du er "havets fru", jeg skal ikke si noe jeg :)
 
Supert Majlinn:-) Bur du på misund no? Trudde du budde i molde område i.. Enj ting e sikkert, å d e at i ikkje he peiling på kem som bur på midsund no å slekt.. ;-) He ikkje budd der på 6 år no:-P Kjm vell mær inni ta der når me fløtta hæm;)
 
Jepp, jeg bor i Midsund nå, flytta tilbake hit for ca ett år siden. Har bodd på Averöy i ca 8 år, men bestemte meg for å flytte närmere familien min da jeg ventet mitt förste barn. Det er veldig greit å ha besteforeldre i närheten ;) 
 
Kjære med-romsdalinga;
i dag ræse i t Gran Canaria og bli der ei veke! Hohooo, kor i gle me!
Ekstra godt no når veret he vore dårle i hæmtrakten, og d ligg nysnø i fjellet.
Bli vel siste utendlandsferien vår på nåkre år tenkje i, så taher ska nytast t d fulle.:)

Ønska dåkkår ei RIKTIG GOD PÅSKE!:)
 
go påske te deg au :) jkos deg i syden:) i skal ta den siste utlandsturn min i mai/juni, ser fram te det:)
 
Hellåo, ladies!:)
He dåkkår hatt ei fin påske?
Me kosa oss skikkelig på Gran Canaria iallfall.. Va så herlig å befinne se i sol og varme, mens d snødde hæme. Formen he vore på topp, og i jekk ei hæl veke uten å spy. Men ka e d første i jær når i går ut tå bilen i garasjen vår ette hæmkomst? Jau, d va å spy.
Kvalmen e vekk, så no e d bære alle lukten som i relatera t å vare dårle som påvirka me..

Hadde vårt første møte mæ jormora i dag. Va nå gretj d. Va nå mest prat syns i..
Jm skulle sjå om ho kunnje finnje hjertelyden, og fannj'en mæ enj gång. Enj alldeles nydelig lyd. "Høres ut som et tog jo!" sa mannen minj, som sto og lyste opp av stolthet på sielinjå.:) 
 
Back
Topp