noen fra molde og omegn her??

Ja, er fra Fræna, men bor i Oslo [:)]

ORIGINAL: Calo

artig jeg kommer fra vevang somliten men nesten hele familien min bor i fræna.. hvor gammel er du? heter? bodde?

ORIGINAL: baileys

artig jeg kommer fra vevang somliten men nesten hele familien min bor i fræna.. hvor gammel er du? heter? bodde?

Heter Camilla, er 28 år og kommer fra Elnesvågen. Enn du? 

Jeg er ofte i Molde, siden sambo kommer derfra - men det telles kanskje ikke? [8|][;)] Planen er ihvertfall, at vi skal flytte dit om ca 3-4år!

Har familie der..Tanter og onkel og fettre og en kusine[:)]

jeg har ikek bodd der siden jeg var liten men er der hvert år,, pleier feire jul der men ikke i år[&o] men neste år skal dit i 1 des et par dager da[:D]
har vel en 18 tanter og onkler og noen og 30 søskenbarn der[;)] kan jo nevne noen navn mulig du vet?? kansje du kjente fetteren min viggo janbu?

ORIGINAL: Greit!

Jeg er ofte i Molde, siden sambo kommer derfra - men det telles kanskje ikke? [8|][;)] Planen er ihvertfall, at vi skal flytte dit om ca 3-4år!

ikke dumt og flytte dit omman får jobb er endel billigere ogkjøpe seg hus og sånn...

ORIGINAL: snubis

jeg har ikek bodd der siden jeg var liten men er der hvert år,, pleier feire jul der men ikke i år men neste år skal dit i 1 des et par dager da
har vel en 18 tanter og onkler og noen og 30 søskenbarn der kan jo nevne noen navn mulig du vet?? kansje du kjente fetteren min viggo janbu?

I slekt med yvonne janbu? kjenner henne ikke,men gikk på formgiving med henne på Kviltorp. Har bodd 3 år i MOlde. Er fra Åndalsnes, men bor nå i Vistdalen..[;)]

he he ja det er søskenbarnet mitt det.. hun har salong i bud nå hun...

ORIGINAL: siv31

Er fra Fræna, eller Bud. Flyttet derifra da eg var 25 år. Har stort sett hele familien min der.

har tante og onkel der.. anton og annejorun også søskenbarnet mitt andre og therese.. husker jo pokker ikke etternavnet !!! er det mulig[8|]

quote:

quote:

jeg har ikek bodd der siden jeg var liten men er der hvert år,, pleier feire jul der men ikke i år men neste år skal dit i 1 des et par dager da
har vel en 18 tanter og onkler og noen og 30 søskenbarn der kan jo nevne noen navn mulig du vet?? kansje du kjente fetteren min viggo janbu?

I slekt med yvonne janbu? kjenner henne ikke,men gikk på formgiving med henne på Kviltorp. Har bodd 3 år i MOlde. Er fra Åndalsnes, men bor nå i Vistdalen..

(som svar på snubis)

Hehe..husker jeg var litt småredd henne..[:D].hun virket så skummel..med attidude,piercing overalt å sot-sminke..[:D] 

he he hun er litt kvass og stille samtidig... ikke ofte hun smiler nei,, men er snil jente egentlig

I slekt med yvonne janbu? kjenner henne ikke,men gikk på formgiving med henne på Kviltorp. Har bodd 3 år i MOlde. Er fra Åndalsnes, men bor nå i Vistdalen..[;)]

jeg er ifra isfjorden..hvor gammel er du snubis??

Jeg er fra ******** [:)]

jeg har ikek bodd der siden jeg var liten men er der hvert år,, pleier feire jul der men ikke i år[&o] men neste år skal dit i 1 des et par dager da[:D]
har vel en 18 tanter og onkler og noen og 30 søskenbarn der[;)] kan jo nevne noen navn mulig du vet?? kansje du kjente fetteren min viggo janbu?

Han gikk i paralell klassen min på ungdomskolen, men kjente ham ikke.

Jeg har tenkt å flytte tilbake neste år da [:)].

ORIGINAL: siv31

quote:

quote:

I slekt med yvonne janbu? kjenner henne ikke,men gikk på formgiving med henne på Kviltorp. Har bodd 3 år i MOlde. Er fra Åndalsnes, men bor nå i Vistdalen..

(som svar på snubis)

Hehe..husker jeg var litt småredd henne..[:D].hun virket så skummel..med attidude,piercing overalt å sot-sminke..[:D] 

he he hun er litt kvass og stille samtidig... ikke ofte hun smiler nei,, men er snil jente egentlig

Kjenner du Frode Janbu. Han gikk i paralell klassen min på ungdomsskolen. Kjenner ikke til andre Janbu. Men har Yvonne Janbu drevet frisørsalong i Bud lenge? Har ikke fått med meg dette, men det har jo vært så mye endringer i Bud etter at eg dro der i fra.

ja det er søskenbarnet mitt det og[:D] blitt pappa han nåtil en gutt og yvonne har vel drevet i 2 år...

artig jeg kommer fra vevang somliten men nesten hele familien min bor i fræna..

Hvor gammel er du da? Og hvor bor du, siden du har flyttet fra Vevang?

Hvilket år gikk du på kviltorp. Gikk der selv og hun Yvonne høres så kjent ut, lurer på om hun gikk i klassen til vennina mi.

Er selv født og oppvokst i molde, men flytta til kr.sund når jeg var rundt 3 år, tilbake til molde når jeg var rundt 7 og til sunnmøre når jeg var 12 og til bake til molde for og gå vgs når jeg var 15-16, gikk ut i 2001.[:)]

Back
Topp