Noen fra mai2011 ?

• Trådstarter Trådstarter Trøndertøsa
  • Opprettet Opprettet
T

Trøndertøsa

Guest
Noen fra mai 2011 her da? Litt undercover enda jeg :p

Jeg er i fra april2011, hvor i trøndelag er du fra? Jeg er fra Trondheim sør, var i barselgruppe med mange maimammaer :)

Kanskje vi kjenner hverandre da:) har ikke fått positiv test enda jeg, så ikke sikkert jeg får bli her, men gratulerer til deg da:)

Krysser fingrene for deg så får du avsløre hvem du er om du blir værende på forumet her :) Kjenner ikke så mange fra aprilforum sist men er med i en barselgruppe med mange fra bim. Du var ikke med på noen treff der da?

Hihihi :D da blir vi en ny mafia neste vår ;) prøvde å sende deg pm men gikk ikke fra mobilen.. du vet vel hvem jeg er om du sammenligner nicket med navnet mitt ;) tror jeg vet hvem du er etter å ha lest litt. Krysser fingrene for deg, oppdater meg når du har testet da :D

ja skjønte hvem du var når nicket ditt kom frem:)  ja om det ikke blir marsbaby så håper jeg det klaffer om ikke lenge ihvertfall:)

Enda ei fra mafia, april 2011 her ;) Her produseres det! Lurer på hvem du kan være Trøndertøsa, hint? Regner med du skjønner hvem jeg er

ja det får man si :)  håper håper håper jeg får være med her:)  så du fikk overbevist typen om en til? :)

Back
Topp