Noen fra Lørenskog her?

.klementin.

Blir kjent med forumet
Vet at det er mange som har skrevet at de bor på romerike, så da er det kanskje noen av dere som bor nær meg da? :) har tenkt at jeg virkelig må komme i gang med å gå på tur mere, gå rundt langvannet for eksempel. Samboeren nekter å være med meg. Men det hadde vært så hyggelig å ha en å skravle med... noen av dere som slenger seg på? :)

Å så gøy! Så svarene deres først nå. Skal vi møtes på en kaffe en gang snart? Strømmen storsenter? ser ut til å være mest sentralt for alle sammen :) er opptatt hele neste uke, men uka deretter en gang kanskje?

Å så gøy! Så svarene deres først nå. Skal vi møtes på en kaffe en gang snart? Strømmen storsenter? ser ut til å være mest sentralt for alle sammen :) er opptatt hele neste uke, men uka deretter en gang kanskje?

Hei! Jeg er med, så lenge jeg har mulighet :-)

Jeg er også med! :-) Kanskje dere kan fortelle litt om dere selv? Hvor gamle er dere, hva holder dere på med til vanlig, har dere barn fra før osv?

Jeg er også med! :-) Kanskje dere kan fortelle litt om dere selv? Hvor gamle er dere, hva holder dere på med til vanlig, har dere barn fra før osv?

Jeg er 26 år og dette er vårt første barn :-) Jobber på regnskapskontor med lønn som hovedfelt. Trives godt, men teller ned til ferie 11. Oktober nå!! Bor som sagt i Lillestrøm, men er opprinnelig fra Trøndelag :-)

Jeg er 21 år. Bor i lillestrøm og dette er vårt første barn. Har termin 5.nov. Da kommer det en mini (gutt) har en følelse jeg kommer til å føde 1-2 uker før termin. Jobber som frisør, akkurat nå er jeg sykemeldt og henger og slenger hjemme frem til permisjon. Er født og oppvokst i Bergen. Flytta hit for 3 år siden :)

Så morsomt :-) Kan jo skrive litt om meg selv også da, tenkte ikke på det en gang da jeg spurte om dere, hehe. Jeg er 20 (blir 21 i år). Studerer til vanlig siste året på vernepleie, jobber deltid som baby- og småbarnsinstruktør i vann og jobber på akutt psykiatrisk avdeling. Er i permisjon fra skolen nå og sykmeldt fra jobb, så akkurat nå er jeg mye hjemme. Det er mitt første barn og det blir en liten jente. Har bodd i Lørenskog/Skedsmo så og si hele livet :-)

Jeg bor på Jessheim. Litt lenger unna, men ikke så langt unna strømmen ihvertfall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er også med på treff. Er 29 og venter vår første, en gutt, 11. Nov. Bor i Sagdalen, Strømmen.

Back
Topp