Noen fra Jessheim?

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei. Neste uke skal jeg til Jessheim på skolen i noen dager og tenkte å se litt etter babyting og kjole til 17mai, da jeg bor i en liten by med veldig få butikker.
Er det noen som er kjent i Jessheim og kan anbefale butikker der? Så jeg kan finne klær til meg selv og ting til lillemann. Helst ikke de dyreste butikkene. :)

Hei. Neste uke skal jeg til Jessheim på skolen i noen dager og tenkte å se litt etter babyting og kjole til 17mai, da jeg bor i en liten by med veldig få butikker.
Er det noen som er kjent i Jessheim og kan anbefale butikker der? Så jeg kan finne klær til meg selv og ting til lillemann. Helst ikke de dyreste butikkene. :)

På Jessheim storsenter finner du det meste :) de har rimelige kjeder som hennes & Mauritz, Cubus, KappAhl osv.. Jeg elsker newbie serien de har på KappAhl ! Utrolig mye fint der:) kos deg på shopping !:)

Er ikke derifra, men er et stort kjøpesenter med masse fine butikker☺ ligger nok ikke så mye butikker i "gågata" er mer restauranter og barer☺

Jessheim Storsenter :-) Google det, mange butikker. Rett over gata for togstasjonen om man bruker nedre inngang ;-) Lykke til!

Jeg var på Jessheim Storsenter og tittet forrige uke. Fant en del fint - både billig og dyrt. :)

Jeg bor 10 min unna Jessheim, og senteret er stort og har det meste man trenger :-) :-) Både dyrt og billig!

Back
Topp