Noen fra Hamar/Stange/Elverum her?

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Hallo alle gravide jenter og damer!:happy:

Er det noen av dere som holder til rundt Hamar/Stange/Elverum?? Gjerne andre steder rundt her også altså :happy:
Jeg er nyinnflytta i Stange og kjenner ingen andre enn svigerfamilien her. Det gjør liksom ikke samme nytta som noen gode venninner :smiley-ashamed008:laughing002

Hei!
Jeg bor i elverum, er født i samme år som deg:-)
Har en datter på 2,5 år fra før :-)

Hei!
Jeg bor i elverum, er født i samme år som deg:)
Har en datter på 2,5 år fra før :)

Så koselig!!:happy: Hvor langt er du på vei nå?
Tenkte det hadde vært så hyggelig å treffe andre her i samme situasjon. Det blir liksom litt ensomt etterhvert, er 100% sykmeldt pga kvalme og bekkenløsning :banghead:

Har termin 3 oktober :-)
Du da?
Huff da, var sykemeldt hele forrige svangerskap selv, det er ikke moro.. nå er jeg oppegående enn så lenge, men har så mye nedpress og bekkenet svikter litt :-)

Har termin 3 oktober :)
Du da?
Huff da, var sykemeldt hele forrige svangerskap selv, det er ikke moro.. nå er jeg oppegående enn så lenge, men har så mye nedpress og bekkenet svikter litt :)

Har termin 23.oktober. Eller, det var den datoen jeg fikk på tidlig ul. Så skal jeg på oul tirsdag om en uke, så blir evt korrigert da:happy: spennende greier! Er sååå nervøs og spent på samme tid!
Har du fått vite kjønn eller?

Nei, det er til å bli gal av!! Men jeg jobber frilans og har dessverre ikke mulighet for tilrettelegging, og hvis jeg er syk en dag mister jeg lønna mi. Så da er den beste løsningen å være sykmeldt :shifty:
Så fint at du er frisk og fin enn så lenge! Får håpe det holder seg sånn, og at det hvertfall ikke blir verre :)

Har termin 23.oktober. Eller, det var den datoen jeg fikk på tidlig ul. Så skal jeg på oul tirsdag om en uke, så blir evt korrigert da:happy: spennende greier! Er sååå nervøs og spent på samme tid!
Har du fått vite kjønn eller?

Nei, det er til å bli gal av!! Men jeg jobber frilans og har dessverre ikke mulighet for tilrettelegging, og hvis jeg er syk en dag mister jeg lønna mi. Så da er den beste løsningen å være sykmeldt :shifty:
Så fint at du er frisk og fin enn så lenge! Får håpe det holder seg sånn, og at det hvertfall ikke blir verre :)

Okei, spennende med oul snart da :-)
De sier det er en liten jente denne gangen også:-)

Åja, da skjønner jeg at det er beste mulighet. Men likevel kjedelig og bli sittende og vente da :-P

Sniker fra novembergruppa. Men jeg bor fem minutter nord for Hamar:) Skal ha vår første lille skatt(en gutt) rundt 18. November:)

Jeg bor i Romedal, enn så lenge, flytter til Løten i september. Har en gutt fra før på 5 år. Har termin 3 oktober nå:)

Jeg bor i Romedal, enn så lenge, flytter til Løten i september. Har en gutt fra før på 5 år. Har termin 3 oktober nå:)

Vi har termin på samme dag og skal føde på samme sykehus :-)
Jeg har en datter fra før av som blir 3, 4 november :-)

Vi har termin på samme dag og skal føde på samme sykehus :)
Jeg har en datter fra før av som blir 3, 4 november :)

Hyggelig at det er flere i området. Min svigerinne er også gravid men har termin i slutten av oktober. Hun bor på tangen.

Gikk du over tiden sist?

Hyggelig at det er flere i området. Min svigerinne er også gravid men har termin i slutten av oktober. Hun bor på tangen.

Gikk du over tiden sist?

Åja :-)
Datteren min kom 6 dager før, så går vel garantert over denne gangen :-P
Du da, gikk du over? :-)

Nei, han kom 4 dager før. Jeg skal mulig ha keisersnitt denne gangen så da blir det vel noen dager før denne gangen også:)

Åja :-)
Noe du vil selv eller noe du må? :-)

Åja :)
Noe du vil selv eller noe du må? :)

Fødselen gikk ikke bra sist, ble klipt veldig mye og den varte i tre dager. Måtte i narkose å sy fordi de klipte så mye. Og det var en liten gutt som kom. I tillegg hadde jeg mye problemer med såret, så måtte inn 8 uker etter fødsel og klippe opp deler og sy på nytt.

Så har ytret ønsker om keisersnitt denne gangen. Håper de ser min side av den saken, men har ikke planer om å "krangle" meg til noe :D

Skal inn på samtale på sykehuset snart:)

Fødselen gikk ikke bra sist, ble klipt veldig mye og den varte i tre dager. Måtte i narkose å sy fordi de klipte så mye. Og det var en liten gutt som kom. I tillegg hadde jeg mye problemer med såret, så måtte inn 8 uker etter fødsel og klippe opp deler og sy på nytt.

Så har ytret ønsker om keisersnitt denne gangen. Håper de ser min side av den saken, men har ikke planer om å "krangle" meg til noe :D

Skal inn på samtale på sykehuset snart:)

Skjønner at du helst vil det da ja

Back
Topp