Noen fra Hallingdal her??? *Haster*

**Krusedull**

Gift med forumet
Jeg komme meg hjem fra høstferien i dag og lurer på hvordan kjøreforholdene er. Hvor lang nedover dalen ligger snøen?

jeg bor på nesbyen[:)]
kom jo snø både lørdag og søndag men nå er det bart. hvertfall fra gol og nedover. har ikke vært på ål men tviler. på geilo og hemsedal kan det hende det ligger men ikke her jeg bor. helt bart overalt og det har det vært i 2 dager nå[:)]
du kan kjøre trygt. hvor holder du til?

Er i Hardanger og skal kjøre rv. 7 over hardangervidda og videre hjemover mot Oslo. Kom hit i forige uke, uten vinterdekk. Og nå er det glatt på vidda.. [&:] Bilen vår med oss inni blir frakta med redningsbil til føret blir greit, og ble ganske letta nå.. Blir ikke så evig langt stykke som jeg trodde [:)]

ORIGINAL: **Krusedull**

Er i Hardanger og skal kjøre rv. 7 over hardangervidda og videre hjemover mot Oslo. Kom hit i forige uke, uten vinterdekk. Og nå er det glatt på vidda.. [&:] Bilen vår med oss inni blir frakta med redningsbil til føret blir greit, og ble ganske letta nå.. Blir ikke så evig langt stykke som jeg trodde [:)]

over vidda er det nok litt snø men fra ål og hjem kan du ta det helt med ro[:)]

ORIGINAL: LovelyTwo

Var meldt snø for lenge siden da [8D] neida, bare erter. De salter veiene, så skal nok gå greit. Men kan være litt glatt.

er du fra hallingdal ??[:D]

ORIGINAL: LovelyTwo

Var meldt snø for lenge siden da [8D] neida, bare erter. De salter veiene, så skal nok gå greit. Men kan være litt glatt.

Hehehe. Reiste fra Oslo for 1,5 uke siden og det var jo nesten sommer der da [8D] Men ja, siste gangen jeg reiser på høstferie uten pigger [;)]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Tusen takk for svar! Får passe deg litt på veiene i dag, for jeg fikk lappen av postmannen [:D]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Tusen takk for svar! Får passe deg litt på veiene i dag, for jeg fikk lappen av postmannen [:D]

nå snør det som bare rakkern her!![&:]

Det er snø på viddene, og ganske langt ned i bygden, veiene kan være litt skumle, men kjør forsiktig, så går det nok bra.

Snør jo til og med i Kongsberg i dag.. [:'(]

Back
Topp