**Krusedull**
Gift med forumet
Jeg må komme meg hjem fra høstferien i dag og lurer på hvordan kjøreforholdene er. Hvor lang nedover dalen ligger snøen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Krusedull**
Er i Hardanger og skal kjøre rv. 7 over hardangervidda og videre hjemover mot Oslo. Kom hit i forige uke, uten vinterdekk. Og nå er det glatt på vidda.. [&:] Bilen vår med oss inni blir frakta med redningsbil til føret blir greit, og ble ganske letta nå.. Blir ikke så evig langt stykke som jeg trodde [:)]
ORIGINAL: LovelyTwo
Var meldt snø for lenge siden da [8D] neida, bare erter. De salter veiene, så skal nok gå greit. Men kan være litt glatt.
ORIGINAL: LovelyTwo
Var meldt snø for lenge siden da [8D] neida, bare erter. De salter veiene, så skal nok gå greit. Men kan være litt glatt.
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
Er i Hardanger og skal kjøre rv. 7 over hardangervidda og videre hjemover mot Oslo. Kom hit i forige uke, uten vinterdekk. Og nå er det glatt på vidda.. [&:] Bilen vår med oss inni blir frakta med redningsbil til føret blir greit, og ble ganske letta nå.. Blir ikke så evig langt stykke som jeg trodde [:)]
over vidda er det nok litt snø men fra ål og hjem kan du ta det helt med ro[:)]
ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
over vidda er det nok litt snø men fra ål og hjem kan du ta det helt med ro[:)]
Tusen takk for svar! Får passe deg litt på veiene i dag, for jeg fikk lappen av postmannen [:D]