liten prins juni 17♥♥
Gift med forumet
Er d vanskelig å få seg jobb der ? Tenker da på alt av matbutikker, kafe hva som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke fra Halden, men kjenner flere derfra. Er ikke det letteste arbeidsmarkedet.. Men det er det vel streng talt ingen steder for tiden... :-/Er d vanskelig å få seg jobb der ? Tenker da på alt av matbutikker, kafe hva som helst
Jeg har bodd et år i Halden, da jeg var deltidsstudent. Arbeidsmarkedet i 2008 var helt håpløst for en innflytter, selv om jeg hadde svært gode referanser fra tidlige arbeidsplasser. De velger først og fremst sine egne.Er d vanskelig å få seg jobb der ? Tenker da på alt av matbutikker, kafe hva som helst
Jeg er fra Halden, og dem butikkene som har lyst ut stillinger i det siste har fått 500-700 sökere. Men det var nyåpnede butikker. Men heer er det sånn at dem fleste ansetter folk dem kjenner, eller bekjente av bekjente, så vil si at det er vanskelig og få seg jobb. Endel som søker seg til Nordby senteret, Sarpsborg eller f.stadEr d vanskelig å få seg jobb der ? Tenker da på alt av matbutikker, kafe hva som helst