noen fra grimstad her?

LadyOnHeels

Elsker forumet
er selv fra bergen, men lurer litt på hvordan grimstad er :) 

grimstad skal visst være den byen i norge med mest sol så merker dere noe til det? har dere lite regn og masse sol? 

her er det få dager med sol og jeg er møkk lei så vurderer snart å flytte 

Grimstad er en flott by! :)

Vi har mye sol, men det kommer jo selvfølgelig helt ann på , vi har regn også! hehe
Men jeg trives kjempe bra her :)

Linnm1989 skrev:
Grimstad er en flott by! :)

Vi har mye sol, men det kommer jo selvfølgelig helt ann på , vi har regn også! hehe
Men jeg trives kjempe bra her :)

LadyOnHeels skrev:
er selv fra bergen, men lurer litt på hvordan grimstad er :) 

grimstad skal visst være den byen i norge med mest sol så merker dere noe til det? har dere lite regn og masse sol? 

her er det få dager med sol og jeg er møkk lei så vurderer snart å flytte 

Flytter dere dit er det ikke lange turen til oss :D 

Jeg bor i Grimstad, og er samboer/forlovet med en bergenser som er "vær-flyktning". Vi har ikke imponert nevneverdig her de siste årene, men det pleier å være mye bedre så vi håper det snart viser seg igjen :) Men vi har nok endel mer sol enn resten av lander har jeg inntrykk av, er vel rett og slett det at det generelt har vært dårlig, men svigers bor jo i Bergen og de flykter hit fordi vi har bedre vær enn dem om ikke annet :)

Vi hadde jo nettopp en mars-dag med 25 grader da... Akkurat i dag dusker det litt, men da trenger jeg kanskje ikke å vanne, he he. Grimstad er fantastisk å bo i, syns jeg da:)

Heisann :) .. Er ikke fra grimstad men fra arendal ;) .. Sjeldent å finne noen fra området rundt her :) 

Back
Topp