Noen fra Gjøvik?

Ksolbu

Andre møte med forumet
Andre fra Gjøvik eller områder rundt? Jeg venter ei jente 18 mars. Kjenner ingen som er gravide nå så hadde vært koselig å bli kjent med andre i området:) Har ei jente fra før som blir 3 i mars. Selv er jeg 30;)

Andre fra Gjøvik eller områder rundt? Jeg venter ei jente 18 mars. Kjenner ingen som er gravide nå så hadde vært koselig å bli kjent med andre i området:) Har ei jente fra før som blir 3 i mars. Selv er jeg 30;)

Jeg har akkurat flytta fra Gjøvik, men kommer til og være der en del siden jeg har masse familie der. Venter ei lita jente 21 mars :)

Jeg bor i Gjøvik. Er 40 år, har to gutter fra før (9+11), venter en gutt og ei jente.Termin er 8. mars, regner med det er stor sjanse for februar barn.

Jobber på Gjøvik, bor ikke langt unna. Er 28 år, har termin 24.mars og har to fra før før (2008, 2010)

Jeg bor på Biri og er 23 år : )) har termin 22 mars, og venter ei jente :)
Hadd vært morsomt å møttes når babyene våre er kommet til verden :)

Sniker litt fra aprilforumet, da jeg har termin 1 april :) Jeg bor på Gjøvik, 22 år gammel.

Kanskje vi skal lage vår egen barselgruppe når babyene har kommet? Koselig å ha noen å være sammen med. Er jo ikke noe barselgruppe opplegg på helsestasjonen.

Back
Topp